eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejesli nie DRZ400 to co?Re: jesli nie DRZ400 to co?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Date: Thu, 29 Oct 2009 11:48:58 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 54
    Message-ID: <hcbruq$uh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hc4rbq$3mf$1@news.onet.pl>
    <8...@s...googlegroups.com>
    <u...@4...com>
    <hc6l5o$6rb$2@inews.gazeta.pl> <hc75hp$u7r$1@news.onet.pl>
    <hc76ua$d1q$1@inews.gazeta.pl> <hc78k8$7i0$1@news.onet.pl>
    <hc7dsn$8jp$1@inews.gazeta.pl> <hc7lt2$h8o$1@news.onet.pl>
    <hc9sfj$1hc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256813338 977 194.114.146.193 (29 Oct 2009 10:48:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Oct 2009 10:48:58 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613058
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-10-28 17:45:43 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Inna wada to zbyt niska kierownica i w dodatku fabrycznie pod zlym kątem.
    > Stajac na motocyklu trzeba po nia siegac bo jest na wysokosci jaj i za
    > blisko ciala.

    To już zależy od gabarytów jeźdzca i jego preferencji co do pozycji.
    Niektórym jest dobrze w agresywnej pozycji atakującej, rodem z
    krossówek. Dla mnie przy 185 cm było ciut za nisko, ale już kąt dało
    się ustawić na oryginalnej. Koniec końców odżałowałem ~400 na nowego
    fatbara.


    > Oryginalny tlumik dlawi silnik z dolu, jak sie go wywali i wstawi przelot to
    > moment obr. ladnie sie wyplaszcza i moto ciagnie od samego dolu bez jekow.

    Warto tylko pamiętać, że KTM do fabrycznego przelotu dawał inne
    (grubsze) kolektory.
    No i może to wymagać rejettingu gaźnika, najlepiej kierować się
    wytycznymi z serwisówki, dotyczącymi modeli Competition/SC.


    > Poza tym LC4 wybacza bledy, jest latwy w prowadzeniu, jesli popelnimy jakis
    > blad mozemy liczyc na to, ze motocykl nie wykorzysta tego przeciwko nam a to
    > duzy plus.

    W terenie? Polimeryzowałbym. Właśnie z racji dużej masy nie jest aż tak
    skory do wybaczania błędów. Trochę nadrabia dobrymi zawiasami, ale taka
    DRZ jest IMHO dużo łatwiejsza w opanowaniu.


    > Poza tym trzeba dbac o stan lag, czyscic zgarniacze, smarowac

    Jak w każdym USD. W starych LC4 są jeszcze lagi o mniejszej średnicy
    (bodaj 40 mm), nie tak podatne na rzyganie olejem, jak nowsze fi 48
    (podobnie jak te w wyczynówkach). A w takiej DRZ, z jej klasycznym
    widelcem i śmiesznymi krokodylkami, problem prawie nie istnieje.


    > i bezwzglednie pamietac o odpowietrzenniu ramy po zmianie oleju.

    Hmmm. Pamiętam że już kiedyś pisałeś tu o tym, ale albo mam jakąś
    trefną serwisówkę, która o tym nie wspomina, albo odpowietrzaniem
    nazywasz jaką zwyczajną czynność, którą robi się i tak mimochodem.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: