  • Data: 2016-03-29 08:10:27
    Temat: Re: jednozłotowy abonament - gdzie?
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Cykliczność raz na rok, to żadna cykliczność :)

    > Ale tylko raz w roku, a nie 12 razy w roku.

    > Może być wygodny, ale nie wygodniejszy od prepaida (zwłaszcza jeśli
    > mówimy o abonamencie za 1zł, czyli dla telefonu tylko do odbierania
    > połączeń, w którym nie trzeba się martwić o odpowiednie saldo na koncie
    > prepaid, bo i tak z niego nie korzystamy).

    Ad. wszystko powyżej:
    Jak wspomniałem - nie widziałem OP (i nie dam rady zobaczyć) i nie wiem, czy
    było tam podane, że telefon ma być tylko do odbierania czy nie. Zakładając
    minimalne użycie, trzeba brać pod uwagę, że te "pińć złotych" nie starczy na
    rok, stąd uwaga o koniezności okresowego sprawdzania stanu konta.

    > Pomijając już fakt, że w abonamencie narażamy się na akcje "daj
    > piątaka", podczas gdy w prepaid dotychczas wszelkie zmiany cen wymagały
    > inicjatywy użytkownika.

    Możesz rozjaśnić?

    > Czyli to już jest 27zł przez pierwszy kwartał, a nie 1zł/miesiąc. 27zł
    > to starczy na ponad 5 lat w prepaidzie.

    5pln ~ 17 minut, co daje półtorej minuty na miesiąc... ekhm...

    > Otóż właśnie polemizuję z tym późniejszym bezproblemowym utrzymaniem
    > (vide: "daj piątaka dla T-debilne").

    przy TM - coś mi świta, że podwyższyli abo o 5pln w trakcie umowy? No ale -
    w przypadku nju mobile masz miesięczny okres wypowiedzenia i jak zmiany się
    nie podobają to wypowiadasz umowę... jak Ci nagle podniosą ceny rozmów
    pięciokrotnie albo wywalą "rok ważnosci konta" w prepaid to też będziesz
    musiał zmienić... na jedno wychodzi.