  • Data: 2016-03-29 08:52:08
    Temat: Re: jednozłotowy abonament - gdzie?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-29 o 08:13, W pisze:
    > Też nie do końca - zależy gdzie się pracuje i w jakiej sieci się ma rodzinę
    > ;) Bo na przykła mam stare LubięTo w play i średnio wychodzi mi jakieś 10pln
    > na miesiąc a nie czuję się jakoś strasznie ograniczony - rodzina i większość
    > znajomych w sieci, pisanie to głównie komplikatory internetowe (większość
    > czasu na wifi a te "darmowe" 200MB na miesiąc spokojnie wystarcza z
    > nadtatkiem "pomiędzy" wifi), do pracy głównie VOIP bo jakiekolwiek
    > rozwiązanie komórkowe puściłoby mnie z torbami ;) już pomijając że wygodniej
    > ze słuchawkami w komputrze ;)

    20 zł więcej na głowę na miesiąc puściły by Cię z torbami?

    PS. To tak mi się znajomy przypomniał co chciał zaoszczędzić na prądzie
    i wyszło mu że najwięcej zżera lodówka, potem tv i komp.
    Przestał myśleć o oszczędzaniu :-)

    Są też tacy co dla _30 gr rocznie_ wyjmują ładowarki z gniazdek.
    Szanujemy ich :-)