  • Data: 2016-03-28 20:04:33
    Temat: Re: jednozłotowy abonament - gdzie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-28 o 12:36, W pisze:

    > *nie musisz* pilnować, to tylko Twoje wewnętrzne ADHD :p a podpisanie
    > polecenia zapłaty to czynność jednorazowa - doładowania wymuszają pewną
    > cykliczność

    Cykliczność raz na rok, to żadna cykliczność :)

    > i martwić się o to, czy odpowiednie środki są na koncie.

    Ale tylko raz w roku, a nie 12 razy w roku.

    > Swoją szosą - sam jestem zwolennikiem prepaid i ostatnie abo miałem jakieś
    > 10 lat temu, ale dostrzegam potencjalne plusy abonamentu (zwłaszcza takiego
    > bez minimalnego kosztu) - może być wygodnie.

    Może być wygodny, ale nie wygodniejszy od prepaida (zwłaszcza jeśli
    mówimy o abonamencie za 1zł, czyli dla telefonu tylko do odbierania
    połączeń, w którym nie trzeba się martwić o odpowiednie saldo na koncie
    prepaid, bo i tak z niego nie korzystamy).

    Pomijając już fakt, że w abonamencie narażamy się na akcje "daj
    piątaka", podczas gdy w prepaid dotychczas wszelkie zmiany cen wymagały
    inicjatywy użytkownika.

    > A gdzieś napisałem, że można tak od razu? :P To Ty jesteś nadgorliwy i
    > dopowiedziałęś sobie coś, czego nie ma :p

    Czyli to już jest 27zł przez pierwszy kwartał, a nie 1zł/miesiąc. 27zł
    to starczy na ponad 5 lat w prepaidzie.

    > (addendum, nie było mnie trochę i oryginalny post nie jest już dostępny na
    > używanych przeze mnie serwerach news więc nie wiem, czy była tam klauzula
    > "ma być dostępne już teraz")

    > prosty początek + bardziej upierdliwe utrzymanie vs trochę bardziej
    > skomplikowany początek (umowa + PZ) + późniejsze bezproblemowe utrzymanie?
    > ;)

    Otóż właśnie polemizuję z tym późniejszym bezproblemowym utrzymaniem
    (vide: "daj piątaka dla T-debilne").

    --
    Liwiusz