  • Data: 2016-03-28 10:36:36
    Temat: Re: jednozłotowy abonament - gdzie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-28 o 00:52, W pisze:
    > Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Polecenie zapłaty? Masz umowę, używasz, operator pobiera kasę =
    > 'zeroobsługowo'.

    Nie zeroobsługowo, przecież trzeba podpisać polecenie zapłaty. Potem
    pilnować, czy dobrze pobiera (czas na reklamację jest ograniczony),
    pilnować końca promocji itp.

    > As OP - bodajże njumobile pozwala teraz na zniesienie podstawowej kwoty abo
    > więc płacisz tyle ile wydzwonisz...

    Widzisz, nie przeznaczyłeś odpowiedniego czasu, nie doczytałeś, to i nie
    wiesz - dopiero po 3 miesiącach i po aktywacji promocji.

    Jak widać nie ma nic prostszego, niż kupienie prepaida i doładowanie go
    raz na rok za 5zł.

    --
    Liwiusz