  • 1. Data: 2012-02-02 13:56:56
    Temat: jechałem lewym pasem i mandat - ZA CO?????
    Od: "RZEGNA" <l...@w...pl>

    a zato, szkoda tylko ze Straż Miejska nie może zatrzymywać takich:

    http://auto.dziennik.pl/prawo-na-drodze/artykuly/377
    668,coraz-wiecej-kierowcow-jezdzi-lewym-pasem.html

  • 2. Data: 2012-02-02 14:04:24
    Temat: Re: jechałem lewym pasem i mandat - ZA CO?????
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 13:56, RZEGNA pisze:
    > a zato, szkoda tylko ze Straż Miejska nie może zatrzymywać takich:
    > http://auto.dziennik.pl/prawo-na-drodze/artykuly/377
    668,coraz-wiecej-kierowcow-jezdzi-lewym-pasem.html"

    "Wyścig ciężarówek
    Jeszcze gorzej, gdy na drodze, która ma dwa pasy ruchu w jednym
    kierunku, zaczynają się wyprzedzać dwie ciężarówki. Wyścig tirów może
    trwać nawet kilka minut, a inni kierowcy nie mają szans, by je wyprzedzić.
    - Na takie przypadki jesteśmy szczególnie wyczuleni, tym bardziej że w
    Łodzi obowiązuje zakaz wyprzedzania samochodów ciężarowych przez inne
    takie pojazdy - mówi Marzanna Boratyńska. "

    Czy oni tam w tej Łodzi nie rozumieją, ze kierowcy śpieszą się do
    cycków?? Albo, że nie zdążą przed czasem na tachografie, a ich wrodzona
    uczciwość zmusi ich do kimania przy parkingowym szalecie 5km od własnych
    domów??

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2012-02-02 14:08:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RZEGNA

    > a zato, szkoda tylko ze Stra? Miejska nie mo?e zatrzymywaae takich:
    >
    > http://auto.dziennik.pl/prawo-na-drodze/artykuly/377
    668,coraz-wiecej-
    kierowcow-jezdzi-lewym-pasem.html

    Jak jest pusto to też zwykle jadę lewym, bo pomiar suszarką wychodzi tym
    niższy im większy jest kąt pomiaru. Ale nikogo nie blokuję. :>

    PS. Kto mi oznajmi, że to Kolina, ten się wozi tikaczem!

  • 4. Data: 2012-02-02 14:10:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Albo, że nie zdążą przed czasem na tachografie, a ich wrodzona
    > uczciwość zmusi ich do kimania przy parkingowym szalecie 5km od własnych
    > domów??

    Dlatego apeluję -- otwórzmy parkingowe szalety kierowcom tirów, żeby nie
    musieli kimać przy, tylko mogli w środku! Pod dachem zawsze lepiej niż
    pod gołym niebem, a i potrzebę fizjologiczną można przy okazji załatwić
    (każdy kierowca tira wie, że trudno o to w trasie).

  • 5. Data: 2012-02-02 15:30:18
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...w Łodzi obowiązuje zakaz wyprzedzania samochodów
    > ciężarowych przez inne takie pojazdy - mówi Marzanna
    > Boratyńska. "

    Ciekaw jestem jak taki zakaz wygląda? Jest jakiś znak? Czy
    może uchwała Rady Miasta? ;-))

  • 6. Data: 2012-02-02 17:10:17
    Temat: Re: jecha?em lewym pasem i mandat - ZA CO?????
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-02 14:08, to pisze:
> [...]
    >
    > Jak jest pusto to też zwykle jadę lewym, bo pomiar suszarką wychodzi tym
    > niższy im większy jest kąt pomiaru. Ale nikogo nie blokuję. :>

    raczej dokładność mniejsza więc wcale nie musi to oznaczać mniej.

    A.

  • 7. Data: 2012-02-02 17:40:58
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > raczej dokładność mniejsza

    A to niby dlaczego?

    > więc wcale nie musi to oznaczać mniej.

    Ale oznacza, oczywiście z punktu widzenia mierzącego. Prosta
    matematyka/fizyka

  • 8. Data: 2012-02-02 19:55:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak jest pusto to też zwykle jadę lewym, bo pomiar suszarką wychodzi tym
    > niższy im większy jest kąt pomiaru. Ale nikogo nie blokuję. :>

    No też jechałem po pustej autostradzie w Czechach.
    1000 koron poszło się.. a chciał 5k.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-02-02 20:12:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-02 15:30:18 +0100, "Robert_J" <d...@g...pl> said:

    > Ciekaw jestem jak taki zakaz wygląda?

    Normalnie - jak znak zakazu wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe.

    > Jest jakiś znak?

    Oczywiście.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-02-02 20:22:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy oni tam w tej Łodzi nie rozumieją, ze kierowcy śpieszą się do cycków??
    > Albo, że nie zdążą przed czasem na tachografie, a ich wrodzona uczciwość
    > zmusi ich do kimania przy parkingowym szalecie 5km od własnych domów??

    powinienem czy nie powinienem widzisć tu sarkazm, bo nie wiem czy mam sie
    śmiać, czy płakać?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł