  • 41. Data: 2014-06-09 18:24:44
    Temat: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > to przykro patrzeć jak sobie rośnie ku chwale
    > ludowej ojczyzny społeczeństwo kapusiów i innych świń zaopatrzonych we
    > wszystkie możliwe rejestratory dźwięku i obrazu, którzy tylko czekają aż
    > nagra im się coś, co można zanieść na milicję tłumacząc sobie, że jest się
    > praworządnym obywatelem.

    Jak Ci jakieś jasne bmw zabije matkę albo córkę na przejściu dla
    pieszych, będziesz na kolanach szukał takiego kapuśa który sfilmował
    zajście, okolice, albo same numery rejestracyjne.

    ToMasz

  • 42. Data: 2014-06-09 18:27:16
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    wiadomości news:ln3ta7$bog$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeśli ja chcę jechać szybciej niż ktoś, kto w mojej ocenie mógłby
    > przyśpieszyć lub zjechać z drogi to błyskam delikatnie raz czy dwa z
    > bezpiecznej odległości.

    Jak Kali ukraść krowa to dobrze, ale jak kto inny ukraść Kali krowa to
    źle...

    Z jednej strony marudzisz jak to siadają Ci na zderzaku i oślepiają
    światłami, żeby popędzić, z drugiej strony przyznajesz, że też popędzasz...
    No tak, Ty to robisz z "bezpiecznej" odległości... To Cię rozgrzesza...

    Dodatkowo z większej odległości łatwiej będzie go
    > wyprzedzić w razie pojawienia się miejsca z przeciwka (w przypadku np.
    > drogi jednopasmowej) - gdybym jechał mu na zderzaku to mógłbym
    > przyśpieszać dopiero po zjechaniu na pas obok, a jadąc w bezpiecznej
    > odległości miałbym więcej miejsca na rozpędzenie się i tym samym szybiciej
    > mógłbym zakończyć wyprzedzanie.

    Częściowo prawda... Jeśli jedziesz wozem drabiniastym, to rzeczywiście
    potrzebujesz miejsca do rozpędzania, jeśli jednak dysponujesz mocnym autem,
    to już nie jest tak istotny argument.

    > W mojej ocenie jazdę "na zderzaku" należy bezwzględnie tępić gdyż jest to
    > zachowanie powodujące zagrożenie i pozbawione jakigokolwiek sensu.

    W sumie prawda, tylko mam wątpliwości co do oceny tego "na zderzaku".
    Dlaczego? Bo regularnie na to marudzisz.
    A z mojego doświadczenia to nie jest aż tak duży problem. Czasem jeżdżę
    szybko, czasem naprawdę spokojnie, na różnych drogach, od lokalnych przez
    krajówki, do autostrad i nie zdarza się, żeby mnie ktoś poganiał. Znacznie
    częściej widuję przyklejonych do lewego pasa, którzy za żadne skarby świata
    nie dadzą się zmusić do zjechania na prawy albo sieroty, które koniecznie
    chcą wyprzedzić tylko się boją, albo nie mają czym i tworzą cały konwój.
    Jak trafia się speedy gonzales, to po prostu go puszczam i nie mam z tym
    problemu.

    Wiwo

  • 43. Data: 2014-06-09 18:41:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 09 Jun 2014 15:41:27 +0200, Andrzej Lawa

    > Myjk, właśnie udowodniłeś ...

    Ależ to nie ja już raz cię pomawiałem, oczerniałem tutaj na grupie i nie ja
    się potem przed tobą później kajałem -- tylko ty przede mną. :> Zawsze
    szybciej robisz niż myślisz.

    Nadal obstawiam, że w sytuacji którą się chwalisz byłeś prawdopodobnie
    "nauczycielem" i "prowokatorem". Trafiłeś na jelenia który się dał
    sprowokować, nagrać i zostałeś dzięki temu BOHATEREM "kapując" na niego.
    Gratulacje! :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 44. Data: 2014-06-09 18:45:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 09 Jun 2014 15:41:27 +0200, Andrzej Lawa

    > Mhm, z daleka przy ruszaniu spod świateł...

    BTW To może ciebie nagrałem tutaj? :P
    http://www.youtube.com/watch?v=JtQDLiD0Dso

    --
    Pozdor Myjk

  • 45. Data: 2014-06-09 18:49:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jak Ci jakieś jasne bmw zabije matkę albo córkę na przejściu dla pieszych,
    > będziesz na kolanach szukał takiego kapuśa który sfilmował zajście,
    > okolice, albo same numery rejestracyjne.

    Dokladnie, wszystko jest OK dopoki cos sie nie stanie.

  • 46. Data: 2014-06-09 18:51:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-09 18:24, ToMasz pisze:

> [...]
    > pieszych, będziesz na kolanach szukał takiego kapuśa który sfilmował
    > zajście, okolice, albo same numery rejestracyjne.

    po co porównujesz lot na księżyc z twoim pierdem?
    a gdyby to wasza matka.... było 1000 razy
    ormo zawsze będzie ormo i tyle.

  • 47. Data: 2014-06-09 18:56:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 09 Jun 2014 15:32:43 +0200, Andrzej Lawa

    > Mhm. Podobnie jak wysoka prędkość. A także wypadnięcie z samolotu czy
    > wysokiego piętra nie doprowadza bezpośrenio do kalectwa/śmierci.

    Twoim błędem jest założenie, że ktoś wypadł z okna czy samolotu, choć
    jeszcze tego nie zrobił. Typowe.

    > A skąd wiesz, że nie przebiegał? Udowodnij!

    Co będzie trzeba to udowdnię, bo tak jak ty kamerę posiadam. Jednocześnie
    nie daję się prowokować sfrustrowanym lamerom co mi próbują na złość robić,
    bo wtedy im ego rośnie, a niektórzy to nawet "kapują". :>

    > Jeśli powie, że złośliwie zahamował - owszem.
    > Jeśli poda jakąś przyczynę to nawet jeśli był to jakiś
    > miraż to winny jest ten idiota, który jedzie na zderzaku.

    O ile dojdzie do kolizji, bo sama jazda na zderzaku przewinieniem nie jest.

    > Każdy, kto nie zachowuje bezpiecznej odległości powinien z miejsca
    > stracić prawo jazdy i móc je odzyskać dopiero po porządnej
    > psychoterapii, bo ewidentnie usiłuje leczyć na drodze jakieś swoje
    > kompleksy.

    Podobnie jak każdy "nauczyciel" i "prowokator" który celowo doprowadza do
    wytworzenia niebezpiecznej sytuacji na drodze, a potem jeszcze ma czelność
    twierdzić, że to wynik jazdy na zderzaku.

    --
    Pozdor Myjk

  • 48. Data: 2014-06-09 19:05:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 9 Jun 2014 17:26:10 +0200, J.F.

    > A nie wolno blyskac, i jak cie ktos sfilmuje, to zaplacisz 500 :-P

    C'mon. Przecież AL kolesia sprowokował, tamten wk* załapał bo trafił na
    podobnego do siebie "cwaniaka", wyprzedził na ciągłej, wjechał mu przed
    machę i za to pewnie dostał czapę od sądu, a nie za "jazdę na zderzaku" i
    "oślepianie". Nie dajmy się zwariować. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 49. Data: 2014-06-09 22:09:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-09 10:29, mastalerz pisze:

> [...]

    dobrze prawisz

> [...]
    > nagra im się coś, co można zanieść na milicję tłumacząc sobie, że jest się

    pierdolisz, nie nauczył debila tata? Nie nauczył instruktor jazdy, to
    nauczy ąd. Kretynów i niebezpiecznych debili na drogach trzeba zgłaszać
    i to jak najszybciej. Pierdolenie o donosicielstwie to zasłona dymna
    person o małych przyrodzeniach, którzy muszą się wykazywać na drogach
    (nadrabiać ilość cm) i teraz się obawiają, że skończyły się piękne lata.

  • 50. Data: 2014-06-09 22:28:05
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-09, o godz. 22:09:48
    PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > pierdolisz

    Jeden do mnie per skurwysynu, drugi "pierdolisz". Od razu widać, że piana
    wam z pyska kapie. Może nawet taka jest etymologia słowa kapuś.

    Jak ktoś jest takim deklem, że się spina o byle co, to nic dziwnego, że
    każdy inny na drodze mu przeszkadza. Zazwyczaj z tymi kamerkami w Polsce
    (bo Rosja to inna sprawa) popylają szczeniaki z prawem jazdy od pół roku,
    którym się wydaje, że jak ktoś zmieni pas, to od razu doszło z jego strony
    do "usiłowania spowodowania katastrofy w ruchu lądowym".

    I powtarzam ci dobry człowieku, że nie stwarzam takich sytuacji na drodze i
    nie bronię cieciostwa, tylko niedobrze mi się robi jak widzę takie szumowiny
    z tescokamerkami w kolejce do dyżurnego WRD, bo ktoś coś gdzieś na drodze
    zrobił, czego oni nie przewidzieli, bo mają g. a nie doświadczenie.

    A że jeżdżę już dłużej niż wy pewnie macie lat, to wiem, że gdybym przy
    każdym kretynie z DTR czy GPU dostawał palpitacji serca i leciał na
    komendę, to już dawno bym umarł na zawał, czego wam życzę.