    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jasny obiektyw do sony alfa
    Date: Mon, 11 Oct 2010 00:02:12 +0200

    JA pisze:

    > Na stopkę, byle mocną i z głowicą obracaną we wszystkich kierunkach.
    > Może nawet jakąś tyrystorową. Typu Nissin 350T, Vivitar 280 coś tam,
    > Unomat, jakiś Metz.
    > Ona się trafiają naprawdę tanio. Ale tanio będą jeżeli nie są
    > "dedykowane" do cyfrówek.
    > Szukaj prostych lamp z automatyką tyrystorową.
    jakby Ci taka na allegro wpadła w oko, prześli prosze skrót. jak ja
    szukałem do to do tej "stopki" soony alfa t o nic obcego nie pasuje

    6903.html

    > I co z tym zwojujesz? Będziesz miał portretówkę. Chyba że faktycznie
    > większość zdjęć to raczej zbliżenia, niż plany ogólne.
    > Tak naprawdę nie napisałeś czy u cioci, to przykład i nie koniecznie
    > główny cel fotografii, czy jednak większość.
    > Nie napisałeś, czy większość zdjęć w pomieszczeniach to szeroki kąt, czy
    > nie koniecznie.
    > A to są dość ważne informacje.
    naprawdę u cioci na imieninach. 80siątka dziadka - ostatnio wyszła
    lepiej z telefonu omnia niż z mojego sont+tamron. dziadostwo tyle
    swiatła potrzebuje ze bez lampy nic nie zrobie. z lampą -
    białe ryje, i czarne tło.

    Lodowisko kryte - masakra. ciemność widze.

    plenerek w lasku - lapmpa oświetla pierwszy plan, reszta - granatowe
    niebo póżnym popołudniem.

    szeroki kąt - nie jest mi potrzebny.

    ToMasz