  • 11. Data: 2011-01-27 21:30:11
    Temat: Re: jasna stalka
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 20:38:02 +0100, Marek Wyszomirski wrote:
    > Masz niezbyt aktualne dane. Da się już kupić lustzranki APSC z których
    > przy ISO3200 daje się bez obawy o szumy robić odbitki znacznie większych
    > formatów. Dobrym pzrykłądem jest Pentax K-5.

    Dobrze, powiem inaczej: dla mnie ,,bezszumne'' konczy się gdzies na ISO
    400/800. Jesli moge z 3200 zejsc na 2000, to bardzo chetnie, bo to juz
    bedzie widac. Oczywiscie, zakladajac zyciowo, ze jak jest mus ustawienia
    tak wysokiego ISO, to jest ciemno.

    PS. Owszem, 10x15 bylo tak samo przegiete jak ,,bezszumne''.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns