  • Data: 2011-04-05 19:59:28
    Temat: Re: japkowe roboty ...
    Od: Mega <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Apr 2011 19:51:13 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > Użytkownik "Mega" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > i jak to jest ze im to uchodzi na sucho a sprzedajacy samo oprogramowanie
    > ms ma procesy o monopolistycznego ie w win?
    >
    > powinni zostac zmuszeni do sprzedawania osobno softu i sprzetu to by im
    > przeszly durne zagrania i naciagane interpretacje

    No może i tak, ale to uderza w podstawy biznesowe konsol - o ile się nie
    mylę Sony sprzedaje je poniżej kosztów a odbija to sobie na prowizji od
    gier.
    Oczywiście można tego zabronić, ale taki model biznesowy nie jest sam w
    sobie zły. W wielu biznesach dostawca usług sponsoruje sprzęt.

    --
    Pzdr.
    Mega