  • Data: 2011-04-05 16:30:59
    Temat: Re: japkowe roboty ...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 18:10:09 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Porównujesz opóźnienie w wypuszczeniu kodu źródłowego systemu z
    > procesowaniem się o jailbreak? Bardzo, rzekłbym, odważne i nierozsądne.

    nie, odnoszę się do coraz większego zamordyzmu u Google - jak zrobisz sobie
    urządzenie, a guglowi sie nie spodoba, możesz zapomnieć o markecie, mapach
    i poczcie.
    Wchodzi kontrola aplikacji przed udostępnieniem w markecie i parę innych
    spraw zbliżających googla do Apple.
    I dosyć powszechnie się mówi, że hasło "Don't be evil" staje się bajeczką z
    zamierzchłej przeszłości

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla