  • Data: 2010-03-10 09:12:45
    Temat: Re: jakosc zdjec- lustrzanka-malpka
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:
> [...]
    ..

    > to moze inaczej - jest to ekonomicznie nieuzasadnione. Duzo taniej jest
    > kupic lustrzanke z obiektywem, niz nauczyc sie/zlecic malowanie obrazow
    > (bo takie trzeba miec zdolnosci aby osiagnac zamierzony efekt bez
    > lustrzanki)

    Ostatnio fotka.pl jest zawalona takimi płytkimi GO generowanymi w jakimś
    programie graficznych. Wygląda to tragicznie, ale jest tryndy, AjĆ!!
    Jedna gazeta, z litości pominę nazwę wypuściła poradnik foto i między
    innymi było o symulowaniu płytkiej GO, zdjęcie przykładowe było
    tragiczne. Ogólnie sprowadzało się to do tego, że miękkim pędzlem robimy
    blura na wszystkim, co nie jest fotografowaną osobą. W związku z czym
    nieostre tak samo było wszystko, łącznie z rzeczami, które leżały na tej
    samej płaszczyźnie co główny temat zdjęcia.

    wer