  • Data: 2010-08-12 07:27:51
    Temat: Re: jako?? ??cz NASK i datacenter
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    crazy bejbi wrote:

    > to jest pierwsze o co zapytałem. Tutaj jest ok, bo dochodzą do miasta po
    > pioneerze, zatem inaczej niż mój drugi operator bgp. Czyli pod tym
    > względem ok.

    jesteś pewien ?
    Jest taki światłowód ze śląska przez częstochowę, okolice piotrkowa,
    łodzi aż do Warszawy.
    Kabel pioniera ale lecą nim praktycznie wszycy. I owi inni nie przyznają
    się że lecą infrastrukturą pioniera tylko np własną bo partycypowali w
    kosztach i mają tam swoje włókna. Nie zmienia to faktu że to ten sam
    kabel...

    Marcin