  • Data: 2010-08-16 10:26:41
    Temat: Re: jakość łącz NASK i datacenter
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-08-11, o godz. 12:09:04
    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a):

    > Druga sprawa: czy ktoś korzysta z ich datacenter w sensie kolokacji
    > całej szafy ? Chodzi o jakieś nowe datacenter na Rakowieckiej w
    > Warszawie ?

    Ja korzystam na Wąwozowej - Rakowiecką tylko oglądałem jakoś pod koniec
    zeszłego roku. Ogólnie na Wąwozowej mają OK choć zdarzył mi się pad
    zasilania w szafie której kawałek wynajmujemy. Tzn. inny klient wstawił
    wadliwe urządzenie które podczas uruchomienia spowodowała wywalenia
    bezpieczników samej szafy. I to że było to już za ich systemem
    zasilania awaryjnego nie miało znaczenia bo okazało się że zasilanie
    jest dedykowane nie dla konkretnego klienta a całej szafy i jak cuś
    padnie to nie ma prądu dla całości. Zwróć na to uwagę choć jak chcesz
    całą szafę to niby problemu nie ma.

    Zdrówko