eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajakim przyrządem szukać zwarć miedzyprzewodami i dościennych › Re: jakim przyrządem szukać zwarć miedzyprzewodami i dościennych
  • Data: 2011-05-18 20:46:51
    Temat: Re: jakim przyrządem szukać zwarć miedzyprzewodami i dościennych
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:ir19i6$792$1@news.onet.pl...
    > [...]
    > 1,3 * 0,27 * 365 ~ 128 zł / rok -
    > Nowa nie zwróci się nawet za 10 lat.
    > Mirek.

    A gdzie ty masz kWh po 0,27 zł?
    Ja też bym tak chciał. U mnie cena kWh kształtuje się wokół 0,50 zł/kWh.
    I nie wciskaj mi kitu o taryfie nocnej, bo też taką mam, ale zużycie
    lodówki to raczej wg ceny średniej należało by liczyć.

    No chyba, że dałeś się zrobić na "gołą" cenę kWh, ale dolicz do tego opłatę
    przesyłową, jakościową i wtedy pogadamy.

    Podsumowując - z czystym sumieniem możesz te swoje wyliczenia pomnożyć x2.