eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajakim przyrządem szukać zwarć miedzyprzewodami i dościennych › Re: jakim przyrządem szukać zwarć miedzyprzewodami i dościennych
  • Data: 2011-05-18 22:29:46
    Temat: Re: jakim przyrządem szukać zwarć miedzyprzewodami i dościennych
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:ir1e4b$q8e$1@news.onet.pl...

    > A ja bym zrozumiał, gdybyś zwyczajnie napisał gdzie jest błąd a nie o
    > wciskaniu kitu i zrobieniu się na gołą cenę.
    > Mirek.

    No bo przecież po to to jest. Do robienia ludzi w jajo. Zamiast mi
    powiedzieć ile zapłacę za energię elektryczną, to mówi się: zapłaci pan "x"
    za energię, do tego "y" za jej przesłanie i "z" za jej jakość. Ponadto
    doliczymy panu "xa" opłaty stałej i "xb" za okres rozliczeniowy.

    To tak jakbym poszedł do piekarni i dowiedział się, że za chleb to
    zapłacę 1,50 zł, do tego dojdzie opłata za transport 0,80 zł, dodatkowo 0,20
    zł za to, że mąka była pierwszej jakości, a raz w miesiącu doliczą mi opłatę
    zmienną, w zależności od tego ile tego chleba kupię. Czym więcej tym opłata
    będzie większa. Przecież to chore jest.