  • 1. Data: 2004-02-17 21:41:59
    Temat: jakim PROGRAMEM sciagac cale SERWISY ??!!
    Od: "Pinki_mozg" <z...@p...onet.pl>

    witam wszystkich !!

    Wiecie o co mi chodzi prawda ?? Jezeli zalezy mi na calych serwisach
    internetowych (np. rozklad jazdy kzk gop, pkp czy inne ...) to za pomocą jakich
    programow moge je sciagnac , zamiast bawic sie strona po stronie ??

    dzieki i pozdrawiam ;-)

  • 2. Data: 2004-02-17 21:51:38
    Temat: Re: jakim PROGRAMEM sciagac cale SERWISY ??!!
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Pinki_mozg w <7...@n...onet.pl> zeznal:
    > Wiecie o co mi chodzi prawda ?? Jezeli zalezy mi na calych serwisach
    > internetowych (np. rozklad jazdy kzk gop, pkp czy inne ...) to za pomocą jakich
    > programow moge je sciagnac , zamiast bawic sie strona po stronie ??

    wget

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 3. Data: 2004-02-17 21:59:11
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    Ostatnio, Pinki_mozg o adresie z...@p...onet.pl
    napisał(a)
    artykuł 7...@n...onet.pl o tresci:
> [...]
    > internetowych (np. rozklad jazdy kzk gop, pkp czy inne ...) to za
    > pomocą jakich programow moge je sciagnac , zamiast bawic sie strona

    teleport pro

    --
    + A.S.K. Drama Administrator
    + Łukasz Galonska - Awex

  • 4. Data: 2004-02-17 22:19:48
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    klawiaturą :>

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2004-02-17 23:05:25
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
> [...]
    jakich
    > programow moge je sciagnac , zamiast bawic sie strona po stronie ??
    nie skopiujesz rozkladow pkp gdyz to jest skrypt perla jak pamietam. Pewnie
    to smao sie tyczy innych rozkladow :)

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 6. Data: 2004-02-17 23:39:49
    Od: ZD <Z...@D...com>

    Awex wrote:

    > Ostatnio, Pinki_mozg o adresie z...@p...onet.pl
    > napisał(a)
    > artykuł 7...@n...onet.pl o tresci:

    > teleport pro

    Total Commander - logujesz się jako anonymous i w znacznej części serwisów
    www masz wszystkie pliki dostępne do odczytu , które w przypadku windowsów
    i tak kopiuja Ci się do Twojego Temporary Internet Files
    Pozdrawiam
    ZD

  • 7. Data: 2004-02-17 23:43:34
    Od: Thuban Draconis <t...@m...pl>

    Pinki_mozg (z...@p...onet.pl)@17 lut 2004:

    Bramki web<->usenet to zło..

    --
    ,,Agdisz tak szedl thobyas, a psek byezal gego zanym''.
    ,,Śmieję się pogrardliwie z tej ośmiobełtowej kuszy z podwójnym na...''

  • 8. Data: 2004-02-17 23:54:32
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    ZD wrote:

    > Total Commander - logujesz się jako anonymous i w znacznej części serwisów
    > www masz wszystkie pliki dostępne do odczytu ,

    Tak to jakieś nieostrożne/nieświadome wanabe adminy robią...

    Poza tym NTG !!!

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 9. Data: 2004-02-18 10:43:55
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Thuban Draconis wrote:

    > Bramki web<->usenet to zło..