  • 1. Data: 2004-02-17 10:44:00
    Temat: Serwer w obudowie !U
    Od: "Tomasz Kwiecinski" <t...@W...gazeta.pl>

    Nie mam pojecia czy to odpowiednia grupa, ale determinacja jest silniejsza
    by zapytac ;)

    Potrzebuje zaopatrzyc sie w serwer w obudowie 1U - ceny markowych sa dla
    mnie oszalamiajace(!). Nie potrzebuje szybkiego procesora ani 3 letnich
    gwarancji. Czy moze ktos wie, gdzie moglbym sie tanio zaopatrzyc w podobny
    sprzet lub jakis uzywany markowy?

    --
    T.Kwiecinski

  • 2. Data: 2004-02-17 15:50:32
    Temat: Re: Serwer w obudowie !U
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Tomasz Kwiecinski wrote in news:c0sr9g$oap$1@inews.gazeta.pl:

    > Nie mam pojecia czy to odpowiednia grupa, ale determinacja jest
    > silniejsza by zapytac ;)

    Szybciej pecet, a może networking?

> [...]
    > ani 3 letnich gwarancji. Czy moze ktos wie, gdzie moglbym sie
    > tanio zaopatrzyc w podobny sprzet lub jakis uzywany markowy?

    Przyjrzyj się platformom serwerowym MSI.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {67A499C2-6EEF-4037-A81F-8C844870E5C5}

  • 3. Data: 2004-02-17 15:58:00
    Od: "Kajetan" <kajetan@chrobot..krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kwiecinski" <t...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c0sr9g$oap$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > gwarancji. Czy moze ktos wie, gdzie moglbym sie tanio zaopatrzyc w podobny

    Kup obudowe advantecha (elmark.com.pl), do tego jakas prostsza lub nieco
    lepsza
    plyte Intela (WinterPark na i875 albo np. Vero Beach na 7501 dla 2x xeon),
    do tego
    ram ecc kingstona i juz.

  • 4. Data: 2004-02-17 19:21:59
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Tomasz Kwiecinski wrote:
> [...]
    > letnich gwarancji. Czy moze ktos wie, gdzie moglbym sie tanio
    > zaopatrzyc w podobny sprzet lub jakis uzywany markowy?

    Kup platforme MSI, np. 9211, w Action to jest za 2390 + ew. rabat.
    W zestawie masz obudowe 1U, szyny, slim CD, cooler na P4, oczywiscie plyte
    glowna pod P4 na i845 (bus 533). Dokupujesz tylko HDD, P4 i pamiec
    Kingstona i zamykasz sie w 4000 PLN.

    P.S.
    NTG
    --