  • 1. Data: 2004-02-15 19:02:14
    Temat: CFV1: pl.internet.mordplik (glosowanie)
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Zapraszam do głosowania nad zmianą nazwy i opisu grupy pl.news.mordplik na
    pl.internet.polip. CFV można znaleźć na grupach: pl.announce.newgroups,
    pl.comp.mail, pl.comp.mail.mta, pl.news.mordplik.

    --
    RRBL: http://www.rangers.eu.org/rbl.html
    "Junk mail is war. RFCs do not apply."

  • 2. Data: 2004-02-15 19:23:33
    Temat: Re: CFV1: pl.internet.mordplik (glosowanie)
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Sweetmorn, Chaos 46, 3170 YOLD, Dominik Mierzejewski wrote:

    > Zapraszam do głosowania nad zmianą nazwy i opisu grupy pl.news.mordplik na
    > pl.internet.polip. CFV można znaleźć na grupach: pl.announce.newgroups,
    ^^^^^^^

    Mam wrażenie, żeście się ździebko spóźnili.

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...ty i ja jesteśmy chirurgami tej ulicy, tylko ty i ja umiemy

  • 3. Data: 2004-02-15 19:49:17
    Od: Piotr Górski <pg@wytnij_to.di.com.pl>

    W artykule <8...@l...ds.pg.gda.pl> Maciek Pasternacki napisał(a):

    > ^^^^^^^