  • 1. Data: 2009-02-14 21:40:07
    Temat: jakiego EOS'a wybrac do 4000 zl?
    Od: "grupysdk" <g...@j...on.pl>

    Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl wyposazony
    w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.

    Gsk.

  • 2. Data: 2009-02-16 07:21:59
    Temat: Re: jakiego EOS'a wybrac do 4000 zl?
    Od: j...@a...at

    On 14 Feb., 22:40, "grupysdk" <g...@j...on.pl> wrote:
    > Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl wyposazony
    > w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.
    >
    > Gsk.

    w tej cenie zaden nie bedzie rozwojowy. one beda upadkowe,

    XXX

  • 3. Data: 2009-02-16 08:47:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009, grupysdk wrote:

    > Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl wyposazony
    > w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.

    Ekhm... przeglądałeś archiwa?
    Z jakiej paki "komplet" i co ma aparat do szkieł?
    Rozważ: skąd ci, od których oczekujesz komentarza, mają wiedzieć,
    czy Ci na jakichś właściwościach aparatu zależy?
    Bo jak nie wiesz, to się nie dowiesz - preferencje po części zależą
    od zastosowań (w jednych liczy się szybkość, w innych ergonomia
    a jeszcze kiedy indziej głębia tonalna") oraz są dość mocno
    indywidualne i co jeden uważa za ważne to drugi za nieistotne a co
    ktoś za wadę to inny za zaletę.

    I czy "rozwojowy" znaczy, że również w zakresie obiektywów nie masz
    świadomości czego byś chciał?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-02-16 09:23:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    grupysdk pisze:
    > Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl wyposazony
    > w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.

    1000D z podwójnym kitem.
    Jak za mały i niewygodny, to 40D z podwójnym kitem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 5. Data: 2009-02-16 10:08:08
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "grupysdk" napisał
    > Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl
    > wyposazony w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.
    kup kompakt. jak nie wiesz czego chcesz od lustrzanki to znaczy że nie jest
    ci potrzebna

  • 6. Data: 2009-02-16 10:34:13
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 22:40:07 +0100, grupysdk napisał(a):

    > Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl wyposazony
    > w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.

    Rozwojowy to jest kompakt - szybko poznasz jego ograniczenia i bedziesz
    wiedział co jest Ci potrzebne w fotografii jaką robisz. Wtedy dopiero
    kupisz to czego naprawdę potrzebujesz.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 7. Data: 2009-02-17 06:50:18
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Paweł W. na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > 1000D z podwójnym kitem.

    Dopowiem, że z ISowym.

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 8. Data: 2009-02-17 09:33:00
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 14 Lut, 22:40, "grupysdk" <g...@j...on.pl> wrote:
    > Witam. Jaki model EOS'a wybrac do 4000 zl. Zalezy mi aby kpl byl wyposazony
    > w 2 obiektywy i byl dosc rozwojowy.

    A nie napisałeś czy ma być do lansu, szpanu czy robienia zdjęć ;)

    my suggestion:
    - do szpanu: 40d
    - do zdjęć: 5d lub z maluchów: 50d lub 450d zależy jaka wielkość Ci
    pasi :))

    obiektywy:
    - 17-55IS lub 24-105IS (w zależności od body)
    - 75-300IS (żeby troszkę zaoszczędzić ;)

  • 9. Data: 2009-02-17 09:50:51
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    > - 75-300IS (żeby troszkę zaoszczędzić ;)

    korekta:
    - 70-300IS of course (mam i nie jest zły jak za tą kasę)

  • 10. Data: 2009-02-17 09:57:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Howk napisał(a):
    > - 75-300IS (żeby troszkę zaoszczędzić ;)

    Bo miało być 70-200/4L IS ?
    ;-)

    --
    Mirek