  • 1. Data: 2011-04-22 09:20:27
    Temat: jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie
    Od: "Kemens" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    cześć,
    muszę kupić do firmy urządzenie wielofunkcyjne,
    żeby miało w sobie kolorową drukarkę laserową, ksero, fax,
    skaner. druk duplex, LAN, skanowanie do pliku lub na mejla,
    tania w eksploatacji, dla jakiś 8 osób, koszt do ok 3000 zł
    rozglądałem się :
    1. HP LJ CM2340fxi - ok 2.500 zł
    ale ma trochę złych opinii
    http://www.ceneo.pl/;0151835797-10;02315.htm
    2. Lexmark x546dtn - ale podobno skaner do kitu
    http://tinyurl.com/3cq9jqb
    ok 2800 zł

    poradzcie coś

  • 2. Data: 2011-04-22 09:37:01
    Temat: Re: jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-22 11:20, Kemens pisze:
> [...]
    > ale ma trochę złych opinii
    > http://www.ceneo.pl/;0151835797-10;02315.htm
    > 2. Lexmark x546dtn - ale podobno skaner do kitu

    Od HP trzymal bym sie z daleka miesiac temu kupilem HP 3000 i po
    wydrukowaniu 30 stron mam juz tylko 30% tuszu w pojemnikach.

    Odkad pamietam HP zawsze zarabial na materialach ekspoatacyjnych wiec
    omin go z daleka.

  • 3. Data: 2011-04-22 10:17:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 11:37, Zakarm pisze:

> [...]
    > wydrukowaniu 30 stron mam juz tylko 30% tuszu w pojemnikach.
    >
    > Odkad pamietam HP zawsze zarabial na materialach ekspoatacyjnych wiec

    Nie przesadzaj z tymi HP ;)
    Ile ich masz? Wszystkie takie same?
    Jaki toner startowy miałeś? Czy bęben był nasączony?
    I czy te 30 stron to przy pokryciu 5%?

    Faktem jest, że ostatnie naprawdę dobre i mocne HP to były serii 5P :(

    Do wątkotwórcy:
    Poszukaj może coś z "niezniszczalnych" OKI.
    Ewentualnie inna możliwość: dzierżawa sprzętu. Płacisz miesięczny
    ryczałt i nic cię nie obchodzi, a możesz mieć nawet dużego HUBa z
    sortownicami, podajnikami, zszywaczami, itp. Ale to dla 8 osób nadmierne
    dobrodziejstwo ;)

  • 4. Data: 2011-04-22 11:31:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Masz jakieś namiary?
    Byłbym zainteresowany dzierżawą od firmy.
    Drukujemy średnio 2 tys. stron cz.b. miesięcznie, czasem więcej czasem może mniej.

    -----

  • 5. Data: 2011-04-22 16:35:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 13:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Masz jakieś namiary?
    > Byłbym zainteresowany dzierżawą od firmy.
    > Drukujemy średnio 2 tys. stron cz.b. miesięcznie, czasem więcej czasem może mniej.

    Mój dawny klient: Danka Polska.
    Nie śmiać się: "Danka" to nie polski wyraz, nie jest to imię żeńskie.

    www.danka.com.pl

    Innych namiarów nie mam.

    --
    Pozdrawiam.