  • Data: 2024-07-21 22:55:53
    Temat: Re: jakie sterowniki w 2024r
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jul 2024 21:17:57 +0200, szopen napisał(a):

    > Żadnych... wystarczy Ubuntu, ogarnia wszystko, włącznie z drukarkami sieciowymi.
    Bez instalowania czegokolwiek.

    Wiele razy spotykałem sprzęt nie obsługiwany przez Ubuntu a tym badziej
    Debiana.
    Nie pamiętam dokładnie, ale były to wieloportowe karty sieciowe, buforowane
    serwerowe karty sieciowe, macierze RAID, nawet pamiętam karty graficzne i
    dźwiękowe, które nie chciały się dogadać z Ubuntu.
    Nie mam na myśli bynajmniej kompilacji jednocyfrowych, tylko raczej od
    jakiejś 12. lub 14. w górę.

    Z drukarkami GDI też mogą być problemy, podobnie ze skanerami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam