  • 21. Data: 2010-06-30 16:55:30
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PaPi pisze:

    > Czyli wyprzedzajac zgodnie z prawem rowerzystem na pasie ruchu o
    > szerokosci 3.5m musisz wjechac na przeciwlegly pas ruchu.

    No i co z tego ?
    Zachowalem bezpieczna odleglosc?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-06-30 18:04:14
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Kapsel wrote:
    > sytuacja nie działa się w środku nocy,
    > więc ten brak świateł nie uczynił go mniej widocznym. Zgodnie z
    przepisami
    > oczywiście to błąd, ale czepianie się o to - w środku dnia - jest bez
    > sensu.

    Patrz pan - to tak samo jak z samochodami.
    ;>

    =--
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-06-30 23:17:39
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 16:29 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Lecz się.

    Czyżbym Cie urazil? jak masz problem to wyzal sie na grupe...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 24. Data: 2010-06-30 23:28:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Czyżbym Cie urazil?

    Zapomniałeś napisać, że jak już zajmie cały pas, to ma pamiętać o obowiązku
    zjeżdżania na pobocze, gdy jadący za nim nie mają jak go wyprzedzić, a w
    przypadku jazdy o której piszesz będzie tak bardzo często.
    Im dalej od prawego krawężnika pojedzie, tym częściej będzie musiał zrobić
    wypad za ten krawężnik.

    Może to ostudzi zapędy na jazdę rowerzysty całym pasem.

  • 25. Data: 2010-06-30 23:32:56
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:28 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Może to ostudzi zapędy na jazdę rowerzysty całym pasem.

    Ja jezeli nie mam wolnego pasa po lewej stronie, nie wyprzedzam
    rowerzystow, wystarczy pomyslec odrboine i miec wyobraznie o
    bezpieczenstwie...

    Wczoraj jeden tak pewnie jak Ty wyprzedzal mnie na trzeciego, niemal zawadzil
    lusterkiem o
    kierownice...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 26. Data: 2010-06-30 23:40:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja jezeli nie mam wolnego pasa po lewej stronie, nie wyprzedzam
    > rowerzystow,

    Błąd.
    Klakson i rowerzysta ma obowiązek zjeżdżać z drogi.

    Przepisy są obustronne, szkoda, że znasz je inaczej.

  • 27. Data: 2010-06-30 23:40:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Wednesday, June 30, 2010, 11:28:13 PM, you wrote:

> [...]
    > wypad za ten krawężnik.
    > Może to ostudzi zapędy na jazdę rowerzysty całym pasem.

    Raczysz żartować - rasowawy pedalarz nie przyjmuje do wiadomości
    istnienia tego zapisu PoRD.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2010-06-30 23:42:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 30 Jun 2010 23:32:56 +0200, Brzezi <b...@g...com>
    wrote:

    > Ja jezeli nie mam wolnego pasa po lewej stronie, nie wyprzedzam
    > rowerzystow, wystarczy pomyslec odrboine i miec wyobraznie o
    > bezpieczenstwie...

    Ale rowerzysta ma obowiązek, nakładany przez PoRD (art. 24, pkt
    6), ułatwić wyprzedzenie go przez zjazd ,,jak najbardziej w
    prawo'', nawet jeśli musiałby się zatrzymać.

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-06-30 23:47:39
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:40 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Błąd.
    > Klakson i rowerzysta ma obowiązek zjeżdżać z drogi.

    Gdzie ma zjechac? o czym w ogole piszesz? mozesz podac jaka kolwiek
    podstawe? wystarcze ze napiszesz tylko podstwe do zasadnosci uzywania
    sygnalu dzwiekowego...

    > Przepisy są obustronne, szkoda, że znasz je inaczej.

    Rowerzysta ma prawko korzystac z drogi, to ze zatrabisz, nie oznacza ze ma
    sie zatrzymac i ustepowac, jest pelnoprawnym uczestnikiem ruchu, to ze
    zachcesz sobie go wyprzedzic, nie oznacza ze rowerzysta ma zjezdzac na
    pobocze

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 30. Data: 2010-06-30 23:48:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jun 2010 23:40:15 +0200, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    przepis podasz oczywiście? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl