  • 11. Data: 2014-09-06 13:42:11
    Temat: Re: jakie letnie 225/50/17
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
    news:luecbk$oko$1@dont-email.me...

    > żeby nie było - nie szukam opon na tor, opony mają być do jazdy
    > codziennej. RainExperty mam w 530d i jestem zadowolony, ale tamten
    > samochód jakoś dużo spokojniej rusza i jednak ma kilkadziesiąt KM mniej
    > Zadowolony byłem z Conti Sport Contact 2 (wtedy w rozmiarze chyba 16") -
    > ale auto miało połowę mocy obecnego, dlatego też nie wiem czy by się
    > sprawowały równie dobrze, z resztą teraz to chyba są numerkiem 5 - nie
    > wiem czy równie dobre.
    > A co do lotniska - lubię pojechać i odreagować, choć zwykle robię to w
    > zimie lub po deszczu bo mi szkoda opon ;)

    mialem contisportcontact 3 235/45/17- trzymaja sie ladnie ale cos za cos- sa
    miekkie i po 2 sezonach do wymiany
    teraz mam goodyear eagle f1, co do trakcji bez zastrzezen, co do zuzycia to
    jeszcze za krotko zeby cos powiedziec
    co do runflatow- mam na zimowkach- to z samochodu robi sie woz
    drabiniasty,moze do czegos z miekkim zawieszeniem sie nadaje ale u mnie
    troche za sztywno...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2014-09-06 13:57:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > No to jak się tak napinamy, jaki to nie mamy zajebisty samochód to ...

    ...raczej nie chcę wyrzucić 1400zł w błoto

    > popularna wśród wyspiarzy opona, zachwalana za trzymanie na mokrym: T1R.
    >
    > "Marka" zapewnia, że obsłuży każde nadwyżkowe konie na drodze ;P

    niewiele tego w PL - jedyny sklep jaki na szybko znalazłem ma ją za
    677zł - czyli drożej niż opony innych producentów.

    Łukasz

  • 13. Data: 2014-09-06 15:24:22
    Od: tá´Ź

    dddddddd wrote:

> [...]
    > ale auto miało połowę mocy obecnego, dlatego też nie wiem czy by się
    > sprawowały równie dobrze, z resztą teraz to chyba są numerkiem 5 - nie

    To są jedne z najlepszych opon jakie można kupić, jeśli podobała Ci się
    2, to śmiało kupuj 5. Subiektywnie 5 jest trochę bardziej miękka i dużo
    lepsza na mokrym niż 2.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2014-09-06 18:43:14
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

> [...]
    > średnia klasa, a ten model jest już stary. Popatrz poza tym na indeksy
    > prędkości. To są dobre opony to codziennej jazdy 100-konnym kompaktem, a

    RS3 są podobno sztywniejsze niż 2 no i wyglądają fajowo :)

    --
    pozdrawiam
    kml