    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakie letnie 225/50/17
    Date: Sat, 6 Sep 2014 13:42:11 +0200

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
    news:luecbk$oko$1@dont-email.me...

    > żeby nie było - nie szukam opon na tor, opony mają być do jazdy
    > codziennej. RainExperty mam w 530d i jestem zadowolony, ale tamten
    > samochód jakoś dużo spokojniej rusza i jednak ma kilkadziesiąt KM mniej
    > Zadowolony byłem z Conti Sport Contact 2 (wtedy w rozmiarze chyba 16") -
    > ale auto miało połowę mocy obecnego, dlatego też nie wiem czy by się
    > sprawowały równie dobrze, z resztą teraz to chyba są numerkiem 5 - nie
    > wiem czy równie dobre.
    > A co do lotniska - lubię pojechać i odreagować, choć zwykle robię to w
    > zimie lub po deszczu bo mi szkoda opon ;)

    mialem contisportcontact 3 235/45/17- trzymaja sie ladnie ale cos za cos- sa
    miekkie i po 2 sezonach do wymiany
    teraz mam goodyear eagle f1, co do trakcji bez zastrzezen, co do zuzycia to
    jeszcze za krotko zeby cos powiedziec
    co do runflatow- mam na zimowkach- to z samochodu robi sie woz
    drabiniasty,moze do czegos z miekkim zawieszeniem sie nadaje ale u mnie
    troche za sztywno...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl