    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jakie korzyści z WiFi
    Date: Fri, 31 Jul 2009 21:10:48 +0200

    zbigniew pisze:
    > Jestem laikiem stąd moje pytanie.
    > Jakie korzyści są z posiadanie telefonu z funkcja WIFI.
    > Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
    > przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?
    > Zbigniew
    Bardzo dobre pytanie. Wiele jest na tej grypie postów typu chce mieć
    telefon z Wifi i GPS, a potem sie okazuje ze samo posiadanie nie daje
    zadnych korzysci.
    Ale do sedna. Wifi w połączeniu z oprogramowaniem służy (moim zdamiem) w
    wiekszości do korzystania z darmowego internetu. JAsne ze prawie każdy
    ma kompa, ale czasem do niego jest daleko( 3.5 metra) albo kolejka. Np w
    20 sekund mozesz marudnemu dziecku puscic na dobranoc PopEye z youtube.
    Można też używać telefonu z wifi, jako telefonu Voip/skype. Ja
    natomiast postawiłem na PDA serwer FTP. Poco? ano mam dostęp do zdjęć
    które właśnie zrobiłem, albo "wrzucam" na telefon jakieś dane. Idzie to
    średnio szybko, ale brak kabla rekompensuje tą niewygode.
    Podzielam jednak zdanie kolegów - wifi bez współpracującego softu -
    płytki bajer. Im bardziej urządzenie, PDA skręca w strone komputerka tym
    WIFI jest bardzej wykorzystywane. im bardziej rola urzadzenia zbliża go
    do telefonu - tym mniej.
    ToMasz