  • Data: 2009-08-01 05:08:18
    Temat: Re: jakie korzyoci z WiFi
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 20:21, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:238ffa4d-a5fd-4cf7-9295-4a58caab28fd@
    k30g2000yqf.googlegroups.com...> On 31 Lip, 19:40, "cpt. Nemo"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    > wiadomoscinews:jh0475d3e93khdmebh92o8g51uu39pugg6@4a
    x.com...

    > jest
    >
    > Moze nie umiesz znalezc ? bo ja korzytam swobodnie.
    A kogo obchodzą indywidualnje przypadki? Jak tez mieszkam w pobliżu i
    jakoś na moim Fritz'u wolnego hotspota nie odbieram.
    Jak już coś chcesz radzić, to z jakimś minimum odpowiedzialności, tj.
    biorąc pod uwagę WSZYSTKICH w Polsce, a nie Bemowo, a już tym bardziej
    jakieś wyimaginowanie "wioski" w Polsce.
    Pozdr. - J
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm