  • Data: 2009-08-02 08:08:02
    Temat: Re: jakie korzyoeci z WiFi
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.08.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > Nie mam, przepis jest świeży, więc trudno, żeby było jakieś sensowne
    > orzecznictwo.

    Z dowodem z bezprawnego podsłuchu treści? Albo na poszlakach. Osobiście
    bałbym się kogoś pozwać bo materiał dowodowy byłby jawnie nielegalny,
    albo poszlakowy, a w najgorszym przypadku niska szkodliwość czynu z
    bardzo trudnym dowodem łamane przez dość wstydliwe zaniedbanie oskarżyciela.

    > Powiedzmy, że charakter treści na Onet.pl wskazuje, że jesteśmy mile
    > widziani.

    Heh, 1. stwierdzisz to _przed_ wejściem na ich system informatyczny,
    2. po czym to wnosisz? po braku monitu o zalogowanie?

    > Otwartość nie oznacza zgody, zamknięcie nie oznacza braku zgody.

    Ale nie wykazałeś że łatwo dowieść że w internecie tak właśnie jest,
    a to chciałem przedstawić.

    > Nie wiem jak. Pewnie jakoś się da. Ale to jest inna sprawa.

    Pewnie jakoś się nie da, to nie jest inna sprawa, bo takie niuanse wyjdą
    na potencjalnym procesie. Obrońca podważy dowody z adresem mac, poszlaki
    ze śledzenia ruchu w sieci też, podsłuch treści można pod razu skierować
    w drugą stronę, więc nawet się nie pojawią. Do tego dodaj niskią szkodliwość
    (piszemy cały czas o użyciu czyjegość wifi do przeglądania zewnętrznych
    zasobów internetu, nie penetracji lan). I w tej atmosferze sąd daje
    2 lata paki :D - byłby w każdym newsie, tvp1 w dzienniku i interwencjach :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***