  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jakie korzyści z WiFi
    Date: Fri, 31 Jul 2009 12:13:28 +0200

    zbigniew wrote:
    > Jestem laikiem stąd moje pytanie.
    > Jakie korzyści są z posiadanie telefonu z funkcja WIFI.
    > Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
    > przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?
    > Zbigniew

    bliskie zeru

    mam PDA z wifi i korzystam sporadycznie.

    Malo jest otwartych a jesli otwarty to pytanie czy to nie honey pot czyli
    pulapka na myszy mowiac po naszemu. Logujesz sie, sprawdzasz poczte a tu
    wszystko snifferem pakietow hakier ma jak na dolni. Jesli masz poczte z
    polaczeniem SSL to problemu nie ma, ale jak zwykla to jest to dosc
    niebezpieczne, nie wiesz z kim sie laczysz.

    wifi spotow jest malo(!) tak wiec i tak mam internet GPRS/EDGE (do poczty
    wystarczy). Lacze sie przez moj kanal i jestem raczej pewien ze nikt z orange
    mnie nie szpieguje :) EDGE zasieg jest nawet w lesie wiec i tak bedziesz z tego
    korzystac.

    Jak jest wifi to dobrze, jak nie to sie nie napalaj na to jak szczerbaty na
    suchary.