  • Data: 2009-08-02 23:18:55
    Temat: Re: jakie korzyoeci z WiFi
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h50tcq$uko$1@news.dialog.net.pl...

    > Moi?
    > A jakiś bardziej rzeczowy argument?
    > Chętnie wysłucham.
    > Zwłaszcza w związku z art.267 §2 KK.

    Alez prosze bardzo.
    To bardzo glupi i nie przemyslany artykul ktorego chyba nie da sie
    zastosowac w praktyce, spartolony jak wiekszosc naszego prawa :)
    Podaj mi prosze legalnea definicjie "systemu informatycznego", prawna
    definicje, bo inna mnie malo interesuje. Dla mnie dostep do internetu
    nie jest dostepem do systemu informatycznego. Prawo nie przewiduje
    takiej definicji, wiec nie da sie nikogo skazac za wyimaginowane
    "przestepstwo", przynajmniej nikogo kto ma jakiego kolwiek prawnika do
    obrony.
    Oczywiscie jesli taka siec wysle cokolwiek do mojego telefonu, niechby
    nawet SSIDa to juz zaatakowala moj "system informatyczny" poprzez
    uzyskanie niechcianego przeze mnie dostepu ?
    Jeszcze sie nie nauczyles ze prawo w Polsce pisza albo polinteligenci
    robiacy zaocznie mature w trakcie poslowania, albo prowokatorzy ktorzy
    robia sobie glupie jaja ze sprawiedliwosci ?

    pozdrawiam, leszek

    pozdrawiam