-
41. Data: 2013-06-20 20:37:04
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-06-20 18:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>>> W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
>> (...)
>>>> ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
>>>> LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.
>>>
>>> Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
>>> durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.
>>
>> Zbyt dużo wymagasz :)
>
> Spojrzenia. To też za dużo?
Tak.
> Zrozumienia nie oczekuję.
Bez jaj :)
> Tym bardziej, że
> on sam (w innym wątku), stwierdza, cyt."Rozumiem, że do pracy w GITD,
> Policji, czy
> SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze
> zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest."
Sam widzisz, że nawet z tym ma problemy. Niedawno nawet pokazał
filmik, w którym miał okazję porozmawiać (wymienić argumenty)
z doktorem Mariuszem Sokołowskim, rzecznikiem prasowym Komendanta
Głównego Policji, czynnym policjantem w stopniu inspektora.
Nawet jako tło programu wypadł blado, a co dopiero jako 'partner'
do jakiejkolwiek dyskusji. O reszcie to już nawet nawet pisać nie
będę...
-
42. Data: 2013-06-21 23:58:52
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: tá´Ź
Maciek wrote:
> Bzdura kompletna. Zetec na gazie pracuje zupelnie normalnie, zero
> problemow. Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb,
> ale przy sekwencyjnej nie czuc roznicy.
Piszę o mk3.
--
ss??q s? ??u??ou??