eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 42

  • 11. Data: 2013-06-19 12:41:49
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    z...@g...com nabazgrał(a):

    >> jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo
    >> awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...
    > Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.

    Nie ma takich, kwestja jak szybko to własciciel zrobił i czy tylko picowane
    na handel czy faktycznie zrobione.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 12. Data: 2013-06-19 15:16:12
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka.

    Raczej od starych, bo te produkowane od kilku lat są już ok (oprócz 1.8
    TDCI).

    > W Mondeo mk3 o ile wiem w ogole nie bylo silnikow Zetec. Byly motory
    > Duratec o dosc zblizonych osiagach (przynajmniej 1.8 i 2.0).
    > Konstrukcyjnie sa one oparte na silniku Mazdy. Na pewno mnostwo tego
    > jezdzi z LPG, bo widuje, ale osobistych doswiadczen nie mam.

    Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 13. Data: 2013-06-19 15:58:03
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-19 08:08, Maciek pisze:
    > Dnia Tue, 18 Jun 2013 22:57:31 +0200, ToMasz napisał(a):
    >
    >> czyli lepiej diesla nie dotykać. Jaki silnik wybrać do zagazowania? Jak
    >> mondeo ma się do focusa?
    >
    > Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka.
    >

    Czyli co? Polecasz stare 1.8TD? Czy pierwsze TDCi?
    Bo akurat od pewnego czasu, Ford używa diesli od PSA i te są duuuuużo
    mniej awaryjne, niż wcześniejsze konstrukcje Forda.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 14. Data: 2013-06-19 15:59:52
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-19 11:18, z...@g...com pisze:
    >> jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne,
    niektore wytrzymuja gaz...
    >
    > Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.
    > 2.0 136km bardzo przyjemnie jeździ. LPG w sekwencji bardzo dobrze się sprawuje. W
    DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie
    przejadę.

    Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 15. Data: 2013-06-19 17:06:32
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 15:58:03 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Czyli co? Polecasz stare 1.8TD? Czy pierwsze TDCi?
    > Bo akurat od pewnego czasu, Ford używa diesli od PSA i te są duuuuużo
    > mniej awaryjne, niż wcześniejsze konstrukcje Forda.

    Ja bym sie nie skusil ani na tdci, ani na tddi.
    Starych diesli i turbodiesli nie biore pod uwage, bo watkodawca chce auto
    maks. 10-letnie.


    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 16. Data: 2013-06-19 17:07:05
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Jun 2013 13:16:12 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę.

    Ktore - oba Durateki czy Zetec i Duratec?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 17. Data: 2013-06-19 17:26:10
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    >> Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę.
    >
    > Ktore - oba Durateki czy Zetec i Duratec?

    Te z Mondeo, nie licząc V6 (ale te z kolei dużo palą, więc to słaba opcja
    na gaz). 2.0 z Focusa tez się chyba nie nadaje, a te słabsze, nie wiem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 18. Data: 2013-06-19 17:30:04
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Ja bym sie nie skusil ani na tdci, ani na tddi. Starych diesli i
    > turbodiesli nie biore pod uwage, bo watkodawca chce auto maks.
    > 10-letnie.

    Te oznaczenia nic nie mówią, bo kryją się pod nimi różne silniki. Te nowe
    TDCI (z PSA) są ok. Starsze 2.0 TDDI też było ok, chociaż to jeszcze nie
    common rail, ale bardzo solidna jednostka. Od reszty należy się trzymać z
    daleka, szczególnie od tych jeszcze fordowskich TDCI.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 19. Data: 2013-06-19 17:59:32
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

    znak czasów :)

    Chcę kupić trzeci. Muszę odrobić lekcje z Passat B4 vs Golf 4 Variant
    vs Bora. Dopiero zaczynam czytać. Jakie silniki 1.8, jakie zawieszenia
    itp

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98


  • 20. Data: 2013-06-19 18:53:56
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Jun 2013 15:26:10 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Te z Mondeo, nie licząc V6 (ale te z kolei dużo palą, więc to słaba opcja
    > na gaz).

    Bzdura kompletna. Zetec na gazie pracuje zupelnie normalnie, zero
    problemow. Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb,
    ale przy sekwencyjnej nie czuc roznicy.

    Jedyna niedogonoscia w przypadku Zetekow z konca produkcji mk2 jest
    koniecznosc czestszej kontroli luzu zaworow.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: