  • 11. Data: 2017-05-27 09:16:15
    Temat: Re: jakie dobre wycieraczki online
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 maja 2017 12:02:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Istotnie, jakiś problem.
    >
    > Ostatni zapis ich strony:
    >
    > http://web.archive.org/web/20161009031316/http://www
    .dam-tech.pl/

    > Dzięki niemu widzę, że są też na Allegro:
    >
    > http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=422
    1817&order=p

    > user: meteorr1
    http://allegro.pl/wycieraczki-valeo-first-fiat-multi
    pla-1999-2010-i6380197476.html
    Ok 50złza wycieraczki do multipli
    Nieźle
    Kupuję takie za 25zł i kilka lat wytrzymują
    http://allegro.pl/wycieraczki-plaskie-advance-bmw-x5
    -fiat-multipla-i6818090687.html

  • 12. Data: 2017-05-27 14:58:52
    Od: p...@g...com

    100% kierowców aut firmowych i jakieś 99% kobiet tak z grubsza. Producent musi
    uwzględniać lenistwo użytkownika.

  • 13. Data: 2017-05-27 15:54:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > 100% kierowców aut firmowych i jakieś 99% kobiet tak z grubsza.
    > Producent musi uwzględniać lenistwo użytkownika.

    Czyli brak umiejetnosci lub ci z podejsciem "mam wszystko w dupie".

    Inna sprawa ze IMO takie wycieraczki nawet roku nie wytrzymaja jak bedziesz
    nimi lód zeskrobywał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 14. Data: 2017-05-27 16:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Kupuję takie za 25zł i kilka lat wytrzymują
    > http://allegro.pl/wycieraczki-plaskie-advance-bmw-x5
    -fiat-multipla-i681
    > 8090687.html

    Tez wychodze z założenia ze lepiej kupić tansze i wymienić raz do roku.
    Musze te wypróbować przy okazji :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 15. Data: 2017-05-27 16:00:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Kto lata wycieraczka po zmrozonej szybie?

    Czasem ja :-) Zwłaszcza gdy mam odmrażacz w spryskiwaczu.
    Włączenie spryskiwaczy NIESTETY od razu włącza wycieraczki.

  • 16. Data: 2017-05-27 16:17:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    -fiat-multipla-i681

    > Tez wychodze z założenia ze lepiej kupić tansze i wymienić raz do roku.
    > Musze te wypróbować przy okazji :)

    Najlepiej kupić same gumki i wymieniać dwa razy do roku za tą samą cenę co
    całe pióra raz do roku :-)

  • 17. Data: 2017-05-27 16:27:52
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    > Najlepiej kupić same gumki i wymieniać dwa razy do roku za tą samą cenę co
    > całe pióra raz do roku :-)

    A gdzie się da same gumki kupić? W każdym motoryzacyjnym sprzedawca stęka,
    że nie ma...

  • 18. Data: 2017-05-27 17:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Czasem ja :-) Zwłaszcza gdy mam odmrażacz w spryskiwaczu.
    > Włączenie spryskiwaczy NIESTETY od razu włącza wycieraczki.

    Leń! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 19. Data: 2017-05-27 17:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Najlepiej kupić same gumki i wymieniać dwa razy do roku za tą samą
    > cenę co całe pióra raz do roku :-)

    E tam, przy cenie 25zł za komplet...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 20. Data: 2017-05-27 20:59:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zhbick" <n...@p...tu> wrote in message

    > A gdzie się da same gumki kupić?
    > W każdym motoryzacyjnym sprzedawca stęka, że nie ma...

    Ja do swojej Hondy kupuję w ASO Hondy.
    W USA same gumki do oryginalnych piór kosztują $6/sztuka.
    Z wymianą.