  • 31. Data: 2009-02-24 17:52:51
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: jeDrASS <w...@k...gov>

    R2 wrote:

    > Nawet na CB 500?

    a to ma jakiś trzyliterowy skrót co nie powala się wypieprzyć?

    --
    jeDrASS

  • 32. Data: 2009-02-24 21:28:13
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "jeDrASS" napisał :
    > a to ma jakiś trzyliterowy skrót co nie powala się wypieprzyć?

    Nie, nie ma, ale nawet jakby miał to i tak to niczego nie gwarantuje.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 33. Data: 2009-02-25 18:43:11
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    > Nawet na CB 500?

    Pamiętam jak kupowałem sprzęt i ciuchy kolega bardzo doświadczony mi
    doradził - każdy początkujący na motocyklu przy jakimkolwiek wytrąceniu z
    równowagi, czy to podczas parkowania czy na jakimś piasku odruchowo wychyla
    nogę coby się podeprzeć - w niskich butach wystarczy ,że lekko się motocykl
    toczy i gwarantowany uraz kostki

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 34. Data: 2009-02-26 08:49:34
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 25 Lut, 19:43, "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nogę coby się podeprzeć - w niskich butach wystarczy ,że lekko się motocykl

    W skorupach ukręci ci nogę w kolanie. A jak będziesz miał do tego
    asteriski - to przy samej dupie ;)

    --
    Nikanor
    DL650

  • 35. Data: 2009-02-26 08:59:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    R2 napisał(a):
    > Ale chyba maja racje Ci którzy pisza "safety first"....

    To stare zgredy.
    Przyjemnosc first!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 36. Data: 2009-02-26 15:16:04
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To stare zgredy.
    > Przyjemnosc first!

    A pozniejsze wizyty u ortopedy sa gratis? ;D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 37. Data: 2009-02-27 07:55:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    R2 pisze:

    > Nie wiem juz sam, zamieszaliscie mi niezle :) Poprostu wydawalo mi sie , ze
    > jezdzenie CB 500do pracy codziennie ok 15 km to troche za duzo zabawy z
    > dlugimi butami , no i jeszcze do CB 500... wiem, ze tu juz nie chodzi o
    > motocykl , bo moze sie cos zdarzyc nie z mojej winy, nawet jesli to nie ja
    > sie wyglebie to ktos moze we mnie wjechac, ale mi sie wydawalo troche to
    > kwasiarskie jezdzic w wysokich butach na CB 500...
    > Ale chyba maja racje Ci którzy pisza "safety first"....
    > Do tej pory uwazalem , ze wysokie , markowe buty to tylko do szybkich
    > motocykli...

    Pamietaj ze najbezpieczniej jest dojezdzac autobusem MPK.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 38. Data: 2009-02-27 08:00:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    marider pisze:

    > A pozniejsze wizyty u ortopedy sa gratis? ;D

    W autobusie MPK gosc Ci moze jebnac w kolano rurka stalowa ktora wiezie
    z marketu budowlanego. Tez sie nie obedzie bez ortopedy. Wlasnie dlatego
    do autobusu MPK nalezy zakladac nakolanniki.

    Generalnie nie rozumiem dyskusji. Buty motocyklowe maja byc wygodne, nie
    utrudniac zmiany biegow itp. Jak mnie babka na skrzyzowaniu pierdolnie w
    noge Matizem to mi zaden but nie pomoze. Co innego offroad. Tam buty
    musza usztywniac noge bo inacej krotka przejazdzka moze sie skonczyc zle
    dla stawow. Ale na ulicy ? Zgodnie z przedstawianym tu tokiem
    rozumowania trzeba by sie ubrac w zbroje od stop do glow. Bo tak
    bezpiecznie. Ale kto powiedzial ze jazda motocyklem jest bezpieczna ? Ja
    jezdze dla przyjemnosci i dla adrenaliny. Seks bez kondoma tez bywa
    niebepieczny a mnostwo ludzi seksi sie "na golasa".

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-02-27 08:01:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bartek CBF1000A pisze:

> [...]
    > wychyla nogę coby się podeprzeć - w niskich butach wystarczy ,że lekko
    > się motocykl toczy i gwarantowany uraz kostki

    Zmien hobby bo Ci zdrowie niszczy. Psychiczne tez.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 40. Data: 2009-02-27 11:18:06
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    > Zmien hobby bo Ci zdrowie niszczy. Psychiczne tez.
    >
    > --
    Odnoszę wrażenie, że twoje zdrowie psychiuzne juz dawno zniszczone...
    Coraz mniej mi się chce czytać tę grupę własnie przez takich mądrych i
    doświadczonych zyciowo jak ty, potrafiących tylko obrażać i wyśmiewać opinie
    innych a nie potrafiących rzeczowo i merytorycznie udzielić pomocy
    potrzebującym porady. Ta grupa kiedyś (czytam regularnie od jakiś 5 lat)
    pomagała początkującym w zakupach, użytkowaniu, doświadczonym w dzieleniu
    się doświadczeniami, teraz aż płakać się chce jak się czyta takie wynurzenia
    ludzi Twojego pokroju. Szkoda, że stresy dnia codziennego i własną
    frustrację musisz akurat tutaj wyładowywać, z drugiej strony lepiej tutaj
    niz na kobiecie w domu...

    Bartek