  • 1. Data: 2009-02-22 16:20:33
    Temat: [tech] smary
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Witam jakiego smaru używać do:
    1. Łożysk główki ramy (bo w oryginale był taki biały ale nie wiem co to)
    2. Osi w kole ( o ile w ogóle używać)
    tyczy się "ofrołdowych" maszyn
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-22 17:24:38
    Temat: Re: [tech] smary
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    Witam jakiego smaru używać do:
    1. Łożysk główki ramy (bo w oryginale był taki biały ale nie wiem co to)
    2. Osi w kole ( o ile w ogóle używać)
    tyczy się "ofrołdowych" maszyn

    ------------------------------------

    Serwisówka do Horneta pisze żeby oba elementy smarowac: Multi purpose grease
    przez co rozumiem najzwyklejszy Towot.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-02-22 17:36:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 17:20:33 +0100, Marek B <r...@n...net.pl> said:

    > Witam jakiego smaru używać do:
    > 1. Łożysk główki ramy (bo w oryginale był taki b iały ale nie wiem co to)

    Może to był... smar do łożysk? Mam taki, właśnie biały, Motorexa (żeby
    było zabawniej kupiony w sklepie rowerowym).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-02-22 17:51:19
    Temat: Re: smary
    Od: p...@g...com

    Najlepiej używać do wyżej wymienionych zastosowań smaru litowego,
    który doskonale nadaje się do pracy w szerokim spektrum temperatur i
    jest odporny na wypłukiwanie przez wodę. Generalnie jest to
    standardowy smar używany w przemyśle motoryzacyjnym. Orlen taki
    produkuje, można kupić w OBI. Litrowa puszka kosztuje jakieś 12-13 zł.
    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2009-02-22 18:49:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 18:51:19 +0100, p...@g...com said:

    > Generalnie jest to standardowy smar używany w przemyśle motoryzacyjnym.
    > Orlen taki
    > produkuje, można kupić w OBI. Litrowa puszka kosztuje jakieś 12-13 zł.

    Ten to można kupić i na lepiej zaopatrzonych stacjach Orlenu (nie na
    każdej mają). Są dwie odmiany - litowy i uniwersalny, ale przyznam
    szczerze nie wiem czym się różnią (w sensie który do jakich zastosowań
    lepszy).

  • 6. Data: 2009-02-23 05:56:32
    Od: p...@g...com

    O smarach Orlenu możecie poczytać sobie tutaj:
    http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_osobowe,10.h
    tml
    Pozdro
    Przemek