    From: Kuczu <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jakie buty na motocykl?
    Date: Fri, 27 Feb 2009 09:00:20 +0100
    Sender: q...@f...internetdsl.tpnet.pl

    marider pisze:

    > A pozniejsze wizyty u ortopedy sa gratis? ;D

    W autobusie MPK gosc Ci moze jebnac w kolano rurka stalowa ktora wiezie
    z marketu budowlanego. Tez sie nie obedzie bez ortopedy. Wlasnie dlatego
    do autobusu MPK nalezy zakladac nakolanniki.

    Generalnie nie rozumiem dyskusji. Buty motocyklowe maja byc wygodne, nie
    utrudniac zmiany biegow itp. Jak mnie babka na skrzyzowaniu pierdolnie w
    noge Matizem to mi zaden but nie pomoze. Co innego offroad. Tam buty
    musza usztywniac noge bo inacej krotka przejazdzka moze sie skonczyc zle
    dla stawow. Ale na ulicy ? Zgodnie z przedstawianym tu tokiem
    rozumowania trzeba by sie ubrac w zbroje od stop do glow. Bo tak
    bezpiecznie. Ale kto powiedzial ze jazda motocyklem jest bezpieczna ? Ja
    jezdze dla przyjemnosci i dla adrenaliny. Seks bez kondoma tez bywa
    niebepieczny a mnostwo ludzi seksi sie "na golasa".

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!