    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jakie buty na motocykl?
    Date: Sun, 22 Feb 2009 22:35:24 +0100

    On 2009-02-22 22:04:36 +0100, n...@s...com said:

    > Tyle samo co spodnie.

    U mnie to i skóra buta i texowe spodnie idące wierzchem.

    > Wyjebalem juz nie raz, w polbutach na asfalcie tez szlifowalem.
    > Wiem jak boli walniecie golenia i lydka, przypalenie od wydechu tez.
    > Wiem czym ryzykuje i co moze sie stac.

    Oki, Ty wiesz. Czy szczerze, z całego serca polecasz takie podejście innym?

    > Aha, czyli jak zwykle wydaje Ci sie ze wiesz najlepiej i prawda jest
    > Twojsza niz mojsza, a nawet jak mojsza to i tak Twojsza.

    Znajdziesz sobie sam co oznacza akronim "IMHO" czy podać linka? Moja
    opinia ma tę cechę, że jest moja. Nie musisz się z nią zgadzać, nie
    musisz mi przyklaskiwać. Masz inne zdanie i argumenty na poparcie -
    chętnie podyskutuję.

    > Wygoda nie jest iluzoryczna.

    W kwestii butów - moim skromnym jest. Jak jest choćby 20 Cee, to ja w
    tyrce i tak wolę zmienić obuw na lżejszy i wygodniejszy, bo żadne buty
    motocyklowe nie dadzą mi wygody trampków, czy sandałów. Za stary
    jestem, żeby wierzyć w rzeczy uniwersalne.

    > Kufra chlopie, a ktos pisal ze Ci niewygodnie w tych dajtonach ?
    > Mnie jest wygodnie w oxtrarach, bedziesz w nich jezdzil do roboty ?

    W swoich Dajtonach jeżdżę, więc jak je zmienię na cośtam (bo się
    kończą), choćby i Oxtary, to dalej będę w nich jeździł do roboty,
    załatwiać sprawy na mieście oraz na krótsze i dłuższe wycieczki. Bo
    _według_mnie_ to nie jest niewygodne.

    > Gosc sie za przeproszeniem pyta o krotkie buty, a Ty (i nie tylko)
    > przekonujesz zeby se kupil dlugie. I o to mi tylko chodzi.

    Bo nie byłem przekonany, czy aby napewno wie, dlaczego potrzebuje
    krótki obuw. I wybacz, ale argumentację przytoczył jakąś taką słabo
    sensowną. Ale co se kupi, to mi w sumie rypka, w razie niemca to nie
    mnie zaboli.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco