  • Data: 2009-02-24 13:33:13
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lut, 07:18, "R2" <k...@g...pl> wrote:

    > Ale chyba maja racje Ci którzy pisza  "safety first"....
    > Do tej pory uwazalem ,  ze wysokie , markowe buty to tylko do szybkich
    > motocykli...

    Hej, ja do tej pory jezdzilem glownie w wysokich skorzanych butach
    (nie glanach). Rozejrzyj sie za butami trekkingowym za kostke, niech
    beda w miare sztywne. Nie musisz kupowac od razu butow ktore sa
    'tworzone specjalnie' dla motocyklistow . Ja mialem takie nieszczescie
    jadac wlasnie w adidasach walnac w samochod sprzetem ktory ma
    mniejszego kopa od CB 500, buty lezaly parenascie metrow dalej, a
    chodzic nie moglem przez pare dni. Teraz mam brzydka blizne na lewej
    stopie :) Majac dobre skarpetki, chodzenie w lato w dobrych, wysokich
    butach niewiele sie rozni od chodzenia w adidaskach - zakladajac ze
    nie masz grzybicy stop lub jakichs innych potowek, czy jak to tam sie
    zwie.

    --
    Rowniez pozdrawiam,
    Piotrek F.