  • 11. Data: 2011-01-24 16:49:45
    Temat: Re: jakie auto do 5000 zł?
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:ihk3v1$l0$1@mx1.internetia.pl...
    > Zdaję sobie sprawę, że to będą samochody mocno używane. Nic wieczne nie
    > jest. Chciałbym pojeździc ze 2 lata, a jak się uda dłużej to będzie dobrze

    Jak się nie brzydzisz, to może się okazać , ze w najlepszym stanie będą
    Polonezy z końca produkcji. Wiele z nich jest od pierwszych właścicieli bez
    jakichkolwiek przygód.

  • 12. Data: 2011-01-24 16:58:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    > wiadomości news:ihk130$gra$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Oczywiście. Szczególnie te wystawione na sprzedaż obcym.

    I do tego ściągnięte niedawno z zachodu.
    Te auta które nie są złomami, są tam na tyle drogie, że nikt ich nie kupi w
    celu sprowadzenia do Polski.
    Chyba że to jakaś perełka - oldtimer, a kupujący to kolekcjoner.
    Ale takich aut u handlarzy nie ma.

  • 13. Data: 2011-01-24 17:02:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Standardowe wady są stosunkowo łatwe do usunięcia i wystarczy to zrobić raz.

    a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno wymienione na
    sensowne :)

  • 14. Data: 2011-01-24 17:48:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ihk7q5$rjs$2@news2.ipartners.pl...

    > a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno
    > wymienione na sensowne :)

    pewnie tak ;-)
    Ja póki co nie mam problemu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-01-24 18:50:17
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne
    > propozycje?

    Siena/Palio

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 16. Data: 2011-01-24 21:36:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno
    > wymienione na sensowne :)

    W tym przypadku chyba na "Denso"wne. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2011-01-25 14:07:02
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    newsy <s...@W...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie, co możecie polecic a co odradzic?
    > Moje wymagania: standardowo - mało awaryjny, tani w eksploatacji itp,
    > większy od seicento, raczej benzyna + lpg.
    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne
    > propozycje?

    Mogę polecić Corsę (1.4 lub 1.2 16V). Oprócz rdzy (niewiele), wyglądu i
    małości - to autko jest niezniszczalne i ma same plusy: 7l lpg/100km,
    ubezpieczenie/materiały eksploatacyjne/części (jak już coś padnie) są tanie i
    łatwo dostępne, prosty jak cep = mechanik nie ma szansy nic popsuć, a i samemu
    dużo można zrobić :-) Moją kupiłem jak miała 150tyś km, teraz ma 230 tyś km.
    Większość na lpg.

    Ps. Ale z takim budżetem to tak jak koledzy piszą - stan konkretnego
    egzemplarza się liczy.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 18. Data: 2011-01-25 16:06:38
    Od: "tor" <o...@o...pl>

    > a zresztą w tak starym egzemplarzu wszystkie cewki sa już na pewno
    > wymienione na sensowne :)

    On ma silnik 8 zaworowz 1cewką. Cewki, szt. 4 wymieniało się w 16V :D

    Pozdrawiam
    Tor

  • 19. Data: 2011-01-25 18:00:55
    Od: "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne
    > propozycje?

    Z tanich dobrych aut podobno nie złe są BMW E30. Więcej:

    http://www.bmw-tech.pl/artykul/jakie-bmw-do-5-tys-zl
    /

  • 20. Data: 2011-01-25 18:22:17
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ihmvk6$5df$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tanich dobrych aut podobno nie złe są BMW E30. Więcej:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/artykul/jakie-bmw-do-5-tys-zl
    /

    Miało byc tanie w eksploatacji :-)