  • 1. Data: 2012-01-10 19:11:22
    Temat: jakie CB z ASC?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    Witam,
    Jako że TTI550 odmawia posłuszeństwa, a serwisują to dość niechętnie
    rozglądam się za nowym radyjkiem. Bardzo podobała mi się funkcja
    automatycznego squelch'a, chciałbym żeby nowe radyjko też to miało. Na
    co jeszcze zwrócić uwagę? z tańszych opcji myślę nad President TEDDY -
    czy to dobry wybór?

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-01-10 19:15:22
    Temat: Re: jakie CB z ASC?
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > jeszcze zwrócić uwagę? z tańszych opcji myślę nad President TEDDY - czy to

    Ja polecam Johny III, doplacisz 50PLN i masz RF gain.
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2012-01-10 19:24:08
    Od: Jacek <n...@g...com>

    albo President Walker, jak ktoś lubi "starszy" design.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-01-10 19:45:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-10 19:11, Lukasz pisze:
> [...]
    > automatycznego squelch'a, chciałbym żeby nowe radyjko też to miało. Na
    > co jeszcze zwrócić uwagę? z tańszych opcji myślę nad President TEDDY -

    A później jadą tacy z ASC i krzyczą ciągle jak dróżka do xxx. Miałem
    kiedyś alana pc68xl i cały ten ASC o kant tyłka można potłuc. Jak jest
    cicho i nie ma zakłóceń to jako tako to działa tylko po co wówczas ASC?
    Ale jak wjeżdżasz do jakiegoś miasta cały ten ASC gubi się i żeby się z
    kimś dogadać i tak musisz to wyłączyć.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-01-10 20:18:53
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-10 19:15, adam pisze:

    > Ja polecam Johny III, doplacisz 50PLN i masz RF gain.
    > Pzdr
    > Adam

    chyba nie koniecznie, teddy na aledrogo z fakturą i odbiorem we
    Wrocławiu to <300zł, johnyIII>500zł, walker>600zł... trochę różnicy jest...

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-01-10 20:22:24
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

> [...]
    > automatycznego squelch'a, chciałbym żeby nowe radyjko też to miało. Na
    > co jeszcze zwrócić uwagę? z tańszych opcji myślę nad President TEDDY -

    President Walker - mam, używam od kilku lat bez problemu i polecam -
    dodatkowo masz w gruszce przełączanie kanałów więc radio możesz mieć
    całkiem schowane.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2012-01-10 20:23:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze zwrócić uwagę? z tańszych opcji myślę nad President TEDDY - czy to

    bylem zachwycony ASC dopóki nie mialem porządnego radia ;)
    Nie licząc gówien typu Alan 102 i kilka podobnych miałem później Johny II
    ASC. Bylem zadowolony, az kupiłem Unidena 78XL.
    Ma on co prawda DSC (to samo co ASC) jednak w ogole sie nie przydaje. Zwykły
    squelch wystarcza i praktycznie nie trzeba go dotykac.
    Jedyny minus radia to jego gabaryty. Mnie one nie przeszkadzają a samo radio
    oceniam mega dobrze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 8. Data: 2012-01-10 20:24:59
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 19:45, Lewis pisze:

    > A później jadą tacy z ASC i krzyczą ciągle jak dróżka do xxx.
    Krzyczą bo mają gwoździe na dachu a nie anteny :-)
> [...]
    > cicho i nie ma zakłóceń to jako tako to działa tylko po co wówczas ASC?
    > Ale jak wjeżdżasz do jakiegoś miasta cały ten ASC gubi się i żeby się z

    Przestań gadać głupoty. Czułość ASC można łatwo ustawić potencjometrem
    po otwarciu radia tak jest np. w Wlkerze. Ja jednak nic nie ruszałem nie
    grzebałem i jest więcej niż OK.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2012-01-10 20:30:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-10 20:24, Gabriel'wilk' pisze:

    > Przestań gadać głupoty. Czułość ASC można łatwo ustawić potencjometrem
    > po otwarciu radia tak jest np. w Wlkerze. Ja jednak nic nie ruszałem nie
    > grzebałem i jest więcej niż OK.
    > pozdrawiam

    Nie wiem jak jest w innych radiach innych producentów wiem, że po tym
    jak przez chwilę używałem PC68XL wyleczyło mnie to z ASC na wieki. Druga
    sprawa że czasami słyszę jak jakiś gość się dobija co 2min jak dróżka
    jak dróżka, ludzie mu odpowiadają a ten jak pień. Dopiero za którymś
    razem do niego dociera jak akurat trafi na kogoś kto mu odpowiedział z
    małego dystansu i później tłumaczy że ma ASC i coś tam coś tam.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2012-01-10 20:32:45
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-10 20:22, Gabriel'wilk' pisze:
    > W dniu 2012-01-10 19:11, Lukasz pisze:
    > President Walker - mam, używam od kilku lat bez problemu i polecam -

    wolałbym wydać mniej dlatego zapytałem o tego TEDDYego

    > dodatkowo masz w gruszce przełączanie kanałów więc radio możesz mieć
    > całkiem schowane.
    > pozdrawiam

    radio mam nad prawym kolanem, im mniej przycisków w gruszce tym lepiej -
    rzucam ją na fotel albo w miejsce na kubek - koło ręcznego

    Lukasz