  • Data: 2012-01-11 22:03:37
    Temat: Re: jakie CB z ASC?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-11 20:23, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    942805,Megaproces_policjantow__Tylko_jeden_zostal_w_
    komendzie.html

> [...]
    > cała jedenastka oskarżonych policjantów po przedstawieniu im zarzutów
    > była zawieszona w czynnościach. - Czworo z nich na własną prośbę odeszło
    > i są na emeryturze, sześciu w ubiegłym roku zostało wydalonych ze
    > służby. Wobec jedynego policjanta, który został w komendzie, toczy się
    > postępowanie dyscyplinarne, aktualnie jest zawieszone do czasu
    > rozstrzygnięcia sprawy przez sąd - informuje Tokarski.
    > </cite>
    >
    > Wiadomo - czarna owca się zawsze znajdzie, ale cały wydział?
    > Zdaje się, że w dzisiejszych czasach marne szanse na trafienie

    Fakt faktem, jeżdżę dużo, z policją od kilku lat mam sporadyczne
    kontakty ale nie pamiętam żeby od, powiedzmy, 2008 roku wyszła od nich
    jakakolwiek sugestia korupcyjna. Mieszają im składy, stary jeździ z
    młodym itp żeby tego typu sytuacji nie było. Ale z tego co wiem od
    kierowców ciężarówek (z rodziny) to od dużych biorą. Tam mniejsze ryzyko
    że zatrzymają kogoś kto chciałby narobić problemów.
    Może idzie lepsze?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050