    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jaki wybrac jezyk?
    <j2fm3d$q1a$1@news.onet.pl> <s...@j...net>
    <j2g3i0$j3j$1@news.onet.pl> <s...@j...net>
    <j2gdhq$oa$1@news.onet.pl> <s...@j...net>
    <j2gfpq$a7e$1@news.onet.pl> <s...@j...net>
    <o...@a...home> <s...@j...net>
    Date: Wed, 17 Aug 2011 17:08:24 +0200
    From: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    Dnia 17-08-2011 o 16:16:54 Stachu 'Dozzie' K.
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^

    > Czytać do skutku.

    Czyli nie chciałeś sugerować, że Haskell jest przykładem bezpiecznego
    rzutowania (a IMO jest uzasadniona interpretacja zacytowanego fragmentu),
    a jedynie porządnego systemu typów?
    To się zgadzam, na pożegnanie prosząc (z ciekawości jedynie, nie dlatego,
    iżbym nie wierzył, że może istnieć) o opis, jak działa porządne/bezpieczne
    rzutowanie.

    --
    Jordan Szubert