  • 21. Data: 2013-05-02 22:30:10
    Temat: Re: jaki telewizor?
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 02.05.2013 21:18, Jawi pisze:
    > Z tego to odradzam Toshibę. Mnie irytuje ułozenie kanałów, zmiana
    > powoduje wywalenie/zastapienie jednego kanału drugim i pierwszy ginie :)

    To jeszcze bym przeżył, ale w SONY mam tak, że powiedzmy usuwam "kanał"
    numer 123 z listy, pojawia się informacja że <puste> zamiast nazwy
    "kanału".

    No to zgodnie z logiką przerzucam sobie na to miejsce to, co chciałem i
    co? Owszem, mój przerzucony zajmuje miejsce 123, ale... <puste> ląduje
    jako 124 i cała lista powyżej tego numeru przesuwa sie o jeden..

    Producenci UI w telewizorach chyba mają jakiś nieformalny konkurs pt.
    "kto zrobi bardziej upierdliwy i nie nadający się do użycia" ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 22. Data: 2013-05-02 22:52:07
    Temat: Re: a jaki telewizor z najlepszym OSD?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pilocik pisze tak:

    > i zamiast obejrzeć ciekawy program czy też pornola przyniesionego
    > przez kumpla będziesz podziwiał super słitaśne och ach MENU ? ;)

    To jest grupa dla elektroników a chyba wiesz, że elektronicy lubią
    oglądać telewizory od środka. Tak jak E.T. rozebrać kalkulator,
    pogłaskać scalaki ;)

    Ciekawi mnie trend projektowania debilnych menu (podejrzewam nawet że
    azjaci mają jakies inne mózgi skażone anime) i czy jeszcze coś zostało
    ze starej dobrej szkoły. Może jakiś niemiecki telewizor? Grundig może?

    Kiedyś dobry telewizor to miał sleep jak i włącz o godzinie. Miał
    strojenie po numerze kanału, niektóre pokazywały nawet częstotliwość.
    Miał proste dwa guziki jaskrawość +/- a nie debilne profile dla każdego
    zródła sygnału ale jak na złość dla odtwarzacza multimediów już nie.

    --
    Piter

  • 23. Data: 2013-05-02 23:12:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2013 22:52:07 +0200, PiteR napisał(a):
    > Ciekawi mnie trend projektowania debilnych menu (podejrzewam nawet że
    > azjaci mają jakies inne mózgi skażone anime) i czy jeszcze coś zostało
    > ze starej dobrej szkoły. Może jakiś niemiecki telewizor? Grundig może?

    Grundig zbankrutowal 10 lat temu.

    > Kiedyś dobry telewizor to miał sleep jak i włącz o godzinie. Miał
    > strojenie po numerze kanału

    A to akurat jakis niedobry. W kablowce tylko klopot.

    > Miał proste dwa guziki jaskrawość +/- a nie debilne profile dla każdego
    > zródła sygnału ale jak na złość dla odtwarzacza multimediów już nie.

    Ale trzeba przyznac ze bywalo iz jeden program glosniejszy, a drugi
    cichszy, i az sie chcialo zeby sie dalo dla kanalu ustawienia zrobic.

    J.

  • 24. Data: 2013-05-02 23:45:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A to akurat jakis niedobry. W kablowce tylko klopot.

    dlaczego? zawsze przecież było fine tjuning.

    --
    Piter

  • 25. Data: 2013-05-03 10:37:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2013 23:45:39 +0200, PiteR napisał(a):

    > dlaczego? zawsze przecież było fine tjuning.

    No wlasnie - trzeba bylo recznie poprawiac,nie znajdowal niektorych
    kanalow - wlasnie mam taki tv i wiem ile to roboty.

    J.

  • 26. Data: 2013-05-03 12:49:57
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.05.2013 21:18, Jawi wrote:
    >zmiana
    > powoduje wywalenie/zastapienie jednego kanału drugim i pierwszy ginie :)

    To jeszcze nic - przestawiasz najpierw na wolne i potem układasz. Gorzej
    jak trzeba dopisać nowy multipleks i rozwala ci całą listę (nie wiem czy
    akurat Toschiba tak ma ale zdarza się).

    Mirek.

  • 27. Data: 2013-05-05 19:07:08
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Samsungi (jestem posiadaczem) mają skłonność do "ulepszania" obrazu
    > nawet wbrew woli użytkownika.

    Raczej do nienaturalnego podkoloryzowania i zniekształcania palety
    odcieni barw.
    Jeżeli ktoś sobie ceni naturalne kolory i płynne przejścia barw przez
    kolejne odcienie to musi zapomnieć o Samsungach.

  • 28. Data: 2013-05-05 19:16:15
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy oczywiście ma własne upodobania ale czasami krew człowieka
    > zalewa,
    > miałem kiedyś LG gdzie by włączyć sleep na 30minut trzeba było
    > kilkunastu kliknięć pilota :9
    > Jak to dobrze, że są rozsądne piloty z funkcją MAKRO :)

    Jak dobrze, że jest Sony, w którym można ustawić na stałe wyłączanie się
    telewizora po określonym czasie od ostatniego użycia pilota oraz
    wygaszanie ekranu po ustalonym czasie, kiedy przestanie się oglądać TV
    :)

  • 29. Data: 2013-05-06 13:51:01
    Temat: Odp: a jaki telewizor z najlepszym OSD?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    >Jak dobrze, że jest Sony, w którym można ustawić na stałe wyłączanie się
    >telewizora po określonym czasie od ostatniego użycia pilota oraz wygaszanie
    >ekranu po ustalonym czasie, kiedy przestanie się oglądać TV

    A skąd on wie, że przestałeś oglądać? Poważnie pytam. Jakaś kamera i śledzi
    gałki oczne czy jak?

    PC

  • 30. Data: 2013-05-06 14:32:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd on wie, że przestałeś oglądać? Poważnie pytam. Jakaś kamera i
    > śledzi gałki oczne czy jak?

    W niższych modelach były czujniki ruchu, zaś w wyższych wbudowana kamera
    z funkcją rozpoznawania twarzy.
    Oczywiście inne firmy już też wprowadzają te funkcje.