  • 1. Data: 2013-04-29 01:12:29
    Temat: Kontroler PWM - co lepszego od SG3525?
    Od: M <m...@g...com>

    Witam. Myślę nad projektem step-up z wejściem 10-15V (akumulator 12V)
    i wyjściem 15-20V 2-3A, przy czym z pewnych względów może być
    potrzebna zmiana Vout napięciem stałym (zachowując stały dzielnik
    sprzężenia zwrotnego). Stąd raczej odpadają 5-końcówkowe układy typu
    "wszystko w jednym" (brak oddzielnie wyprowadzonego Vref i wejścia +
    wzmacniacza błędu), raczej osobny kontroler i klucz MOSFET. Klasyczny
    SG3525 by się nadawał (przy wypełnieniu <50% wystarczy jedno z 2
    wyjść), ale w przeszukując archiwum grupy widzę nie najlepsze opinie o
    nim, a może w roku 2013 jest coś nowszego, lepszego, łatwo dostępnego
    i taniego (ilości detaliczne)? Na szybko z dostępnych w TME znalazłem
    np. UC2825 i UC2846. Ktoś stosował w praktyce - dobre to, czy może
    jakieś inne propozycje?