  • 11. Data: 2013-04-29 23:36:32
    Temat: Re: jaki telewizor?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Apr 2013 22:04:50 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Dzięki wszystkim za rady. Wybrałem Toshibę :), temat zamknięty.

    Jest made in China czy jeszcze Tosiba uchowala się jako made in Japan?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2013-04-30 16:15:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Dzięki wszystkim za rady. Wybrałem Toshibę :), temat zamknięty.

    aaaaaa dlaczeeeego? jest tyle pieknych telewizorów na tym świecie :)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2013-04-30 19:09:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > aaaaaa dlaczeeeego? jest tyle pieknych telewizorów na tym świecie :)

    Dla mnie telewizor może być brzydki jak noc, byle nie spsuł się w momencie
    powiedzmy, niepożądanym (np. mecz piłkarski, czy pornol przyniesiony przez
    kumpla) :) Czyli brzydki, ale z dobrym obrazem, dźwiękiem... :)

  • 14. Data: 2013-04-30 21:36:51
    Temat: Re: a jaki telewizor z najlepszym OSD?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    no wiecie taki z fajnym menu (nie jest to Samsung bo mam :)

    stawiam na Thomson lub Panasonic

    --
    Piter

  • 15. Data: 2013-05-01 00:58:07
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2013-04-30 21:36, PiteR pisze:
    > no wiecie taki z fajnym menu

    i zamiast obejrzeć ciekawy program czy też pornola przyniesionego przez
    kumpla będziesz podziwiał super słitaśne och ach MENU ? ;)

    Każdy oczywiście ma własne upodobania ale czasami krew człowieka zalewa,
    miałem kiedyś LG gdzie by włączyć sleep na 30minut trzeba było
    kilkunastu kliknięć pilota :9
    Jak to dobrze, że są rozsądne piloty z funkcją MAKRO :)

  • 16. Data: 2013-05-01 11:07:41
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-04-29 20:10, BartekK wrote:
    [...]
    > gotowości do odbioru sygnału telewizyjnego), jest co najwyżej monitorem,
    > więc odpada płacenie abonamentu radiowo-telewizyjnego (jak był płacony
    > wcześniej - trzeba się wyrejestrować!).
    No fakt, 201,40zł (gdy płaci się za cały rok z góry) to fortuna. :-D

  • 17. Data: 2013-05-01 12:55:05
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-01 11:07, JDX pisze:
    > On 2013-04-29 20:10, BartekK wrote:
    > [...]
    > No fakt, 201,40zł (gdy płaci się za cały rok z góry) to fortuna. :-D

    Za połowę z tego kupujesz tuner zewnętrzny, drugą połowę wydajesz na
    prawdziwą sztukę (do wyboru indywidualnego), a nie na sponsorowanie
    programów gwizdy na lodzie i śmierć w kartonach. W następnym roku już
    masz 300zł na plusie, po trzech 500 - już połowa telewizora za darmo
    wychodzi.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2013-05-01 19:07:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-04-29 23:36, Marek wrote:

    > Jest made in China czy jeszcze Tosiba uchowala się jako made in Japan?
    Niecały rok temu kupiłem moim starszym małą Toshibę i na pudle jest
    wyraźny napis "Assembled" in Poland. :-D

  • 19. Data: 2013-05-01 20:54:49
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Każdy oczywiście ma własne upodobania ale czasami krew człowieka zalewa,
    > miałem kiedyś LG gdzie by włączyć sleep na 30minut trzeba było kilkunastu
    > kliknięć pilota :9

    Mam Samsunga. Właśnie sprawdziłem, że aby zrobić sleep na 30 minut,
    potrzebowałem 13 kliknięć na pilocie (może jest jakiś skrót klawiszowy i da
    się szybciej)

    R.

  • 20. Data: 2013-05-02 21:18:42
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Jako nieco kumaty w temacie dostałem od rodziny pilne zamówienie. Mam
    > wybrać OTV o takich parametrach:
    > 1.HD
    > 2.DVB-T
    > 3.LCD podświetlany LED
    > 4.32" a wysokość góra 52 cm
    > Do tego wszystkiego mam się wypowiedzieć do dziś 22 :)
    > Poratujcie i doradźcie co polecić? Właściwie może chodzić jedynie o
    > nieawaryjność i rozumna obsługę. Jaka firma? A może nawet jaki typ?
    > Sam nie mam doświadczenia, używam jeszcze CRT :)
    >
    > Ustaliłem że odpowiadają tym założeniom nast. typy:
> [...]
    Z tego to odradzam Toshibę. Mnie irytuje ułozenie kanałów, zmiana
    powoduje wywalenie/zastapienie jednego kanału drugim i pierwszy ginie :)