  • Data: 2012-02-13 08:01:07
    Temat: Re: jaki telefon (smartfon)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 08:44, Chris pisze:

    > Polecam, ja nie założyłem i żałuję bo telefon mam wszędzie i dwie małe
    > ryski się pojawiły.

    na moim samsungu solidzie! prawie nic się nie da odczytać, porysował się
    w kieszeni z kluczami...

    > :
    >
    > Aplikacja z marketu, nie wiem jak inne ale ja to w HTC mam firmowo.
    > Działąnie zależne od wytłumienia auta :)

    za 'moich czasów' w androidzie nie było wybierania głosowego, skoro już
    jest - spokojnie z poziomu słuchawki da się je uruchomić (w nokiach bez
    problemu, ale znając androida to może takie piękne nie być)
    zgaduję że nazwy rozmówcy nie potrafi przeczytać w słuchawce bt (w nokii
    była taka funkcja- fajnie bo żeby się dowiedzieć kto dzwoni nie trzeba
    wyciągać telefonu.

    > Wygodnie się pisze na ekranie o ile ekran ma min 4" też się tego
    > obawiałem i kupiłem HTC Desire HD, pożądny kawałek telefonu.

    miałem dotykowca, w rękawicach nie dało się używać...

    > HTC ??

    może być, odrzucam tylko samsunga (czyli jakieś 50% rynku smartfonów ;P)

    > Obecnie ma chyba każdy telefon.

    tak sądziłem

    aha! jak android to i WiFi musi mieć
    To co jakiś konkretny model polecicie?