  • Data: 2012-02-13 08:40:06
    Temat: Re: jaki telefon (smartfon)
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz nabazgrał(a):

    > na moim samsungu solidzie! prawie nic się nie da odczytać, porysował się w
    > kieszeni z kluczami...

    Mi też przez klucze, mam ryski po 1-2 mm więc tragedi nie ma ale i tak
    założyłem folię, szkoda że pół roku nosiłem bez :)

    > za 'moich czasów' w androidzie nie było wybierania głosowego, skoro już
    > jest - spokojnie z poziomu słuchawki da się je uruchomić (w nokiach bez
    > problemu, ale znając androida to może takie piękne nie być)
    > zgaduję że nazwy rozmówcy nie potrafi przeczytać w słuchawce bt (w nokii
    > była taka funkcja- fajnie bo żeby się dowiedzieć kto dzwoni nie trzeba
    > wyciągać telefonu.

    Miałem Nokię N95 (leży gdzieś jeszcze w szufladzie) i nie wiedzę różnicy w
    działaniu :) za to wygodniej mi się obsługuje tel. w aucie właśnie dzięki
    dużemu dotykowemu ekranowu, tel jest przyczepiony na holderku do szyby.

    > miałem dotykowca, w rękawicach nie dało się używać...

    żaden dotykowiec nie działa w rękawiczkach.

    > może być, odrzucam tylko samsunga (czyli jakieś 50% rynku smartfonów ;P)

    hehe ja też chcialem być orginalny :)

    > tak sądziłem
    > aha! jak android to i WiFi musi mieć
    > To co jakiś konkretny model polecicie?

    HTC Desire Z chyba tylko jeśli upierasz się na klawiaturę choć wolał bym coś
    z większym ekranem. Też chciałem brać z klawiaturą ze względu na
    przyzwyczajenie ale jak zacząłem używać dotykowca only to nie żałuję, wolę
    większy ekran niż mikro klawisze.