  • Data: 2012-02-13 09:38:28
    Temat: Re: jaki telefon (smartfon)
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 09:40, Chris pisze:
    > Lukasz nabazgrał(a):

    > Mi też przez klucze, mam ryski po 1-2 mm więc tragedi nie ma ale i tak
    > założyłem folię, szkoda że pół roku nosiłem bez :)

    market: VoiceCallerID
    razem z sentyzatorem mowy Ivona czyta ladnie po polsku wszystkie
    nazwiska (+ mozliwosc konfiguracji czestotliwosci, glosnosci (np.dost.do
    istniejacych profili) jak i wstawek dod. komunikatow poprzedzajacych)

    > żaden dotykowiec nie działa w rękawiczkach.

    jak ma ekran pojemnosciowy to tak.
    z ekranem oporowym (tanie modele tel.) - da sie :)

    Ewentualnie pozostaje sprawienie sobie specjalnych rekawiczek lub ....
    obsluga nosem ;)

    > HTC Desire Z chyba tylko jeśli upierasz się na klawiaturę choć wolał bym
    > coś z większym ekranem. Też chciałem brać z klawiaturą ze względu na
    > przyzwyczajenie ale jak zacząłem używać dotykowca only to nie żałuję,
    > wolę większy ekran niż mikro klawisze.

    mam - polecam - ale.... wydawalo mi sie, ze chciales raczej z normalna
    klawiatura. To moze HTC ChaCha ?
    DesireZ ma chowana klawiature qwerty i nie jest lekki (metalowa obudowa
    + dod.klawiatura).

    --
    pozdr
    Adam (AL)