  • Data: 2011-06-11 12:14:01
    Temat: Re: jaki telefon do 500 zl ?
    Od: mister <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-10 23:30, ToMasz pisze:
    > uczenia? czyli jesteś studentem. jak tam sie teraz łatwo dostać tak
    > nielogicznym istotom.
    > będziesz przeglądał internet przez wifi na ekranie o nieokreślonych
    > wymiarach i to najchętniej nie dotykowym? jak? góra dół? bez kliknieć?
    > może to sobie spróbujesz wyobrazić? jak juz Ci sie uda, to powiedz mi
    > jak sie nazywa przeglądarka i co obsługuje? Wiem, opera w javie, na 2
    > calach bez dotyku. szczyt marzeń wart paru stówek. Albo sobie kup
    > walkmana foto z SE albo staroć z marnym aparatem ale z dużym ekranem i
    > windowsem, albo zbieraj kase na zabawkę za 1000zł.

    jestes kretynem od dziecka czy dopiero od niedawna sie to ujawnilo ?
    myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon
    przed era dotykowych wyswietlaczy ? powiem ci wiecej dzieciaku - z
    internetu mozna korzystac przez telefon nawet na monochromatycznym
    wyswietlaczu. wiem, ze ciezko to pojac osobie ktorej pierwszy telefon
    mial dotykowy ekran 4 cale wyswietlajacy 64 miliony kolorow. ale jednak.
    idiotow nie sieja.