  • Data: 2011-06-13 06:00:36
    Temat: Re: jaki telefon do 500 zl ?
    Od: owp <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To dotyczy 5-6 letniej konstrukcji (E50). 3+ letnie E51
    > też jest niezłe. Posłuchaj opinii sobie o nowej E52 ;-)
    > to się zdziwisz..

    Najśmieszniejsze jest, że póki telefon jest względnie nowy ludzi
    wieszają na nim psy, a potem dziwnie staje się świetny. E50 był wolny
    jak diabli i zawieszał się, E51 była określana jako bardzo awaryjna
    (pełno skarg, że lądowała w serwisie niedługo po zakupie). Teraz E52 to
    już całkiem shit. No ale za 3 lata okaże się, że e55 to gówno, a
    ostatnia dobra Nokia to E52 :-)